Hej Rasmus
Synes jeg har set det samme lay out før, men kan tage fejl. Synes det ser fint ud om end den samlede mængde informationer er lidt til den lave side.
Jeg har oplevet rigtigt meget skidt i den kategori du opererer i og hvis jeg skulle give et bureau som jeg en chance så skal man vide hvem der står bag.
Navn, kontaktinfo og billede så man kan se medarbejderne.
En del af teksten er en kende for smart for mig - Fx drop "alt om adwords annoncer". Det vidner ikke om "10 års erfaring" - i hvert fald ikke en erfaring der er særlig bred i relation til onlinemarkedsføring.
Tror der sidder en del derude der har en opfattelse af at adwords er langt mere effektiv en SEO - ikke mindst fordi der er mange der brænder buler af penge af på SEO uden at få noget igen. De kunder vil nok takke nej.
En overskrift som "Bliv nr 1 på google" er også for smart. Ingen kan garantere dette. Der er flere eksempler.
Kunde-referencer kunne også være en mulighed. Som potentiel kunde vil jeg synes det er interessant info om de kunder i har er nogle på samme niveau som det jeg måtte efterspørger.
Cases fra kunder kunne også være en mulighed
Efter mange dårlige oplevelser med online bureauer (så mange at vi til sidst valgte alle fra og kørte alt inhouse - og det var en bedst beslutning vi havde taget længe) er jeg måske lidt for muggen ift online bureauer, men jeg synes faktisk at få en fornemmelse af at det hele er lidt for smart. Lidt for smarte vendinger, ingen priser, ingen person info.
Som potentiel kunde er min vurdering at der sidder et par lidt for unge og lidt for hurtige folk bag - muligvis fagligt kompetente, men alarmkokkerne rører lidt på sig.
Sorter lidt af "det mugne" fra - så er der måske noget i kan bruge:-).