Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart med Google Adwords/Bing Ads

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nyligt færdiggjort www.laantildig.dk .

Jeg ønsker indenfor kort tid en opstart med både Google Adwords og Bing Ads. Hvem kan hjælpe mig med at bygge sådanne konti/kampagner op fra bunden på en professionel og inden for kort tidshorisont økonomisk indbringende måde. Derudover selvfølgelig også løbende vedligeholdelse i f.eks. 3, 6 eller 12 måneder.

Henvisninger til de rigtige firmaer eller freelancere modtages meget gerne.

Er der andre muligheder, udover de to nævnte, jeg burde overveje hører jeg også gerne fra jer.

God søndag. Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

a-better-traffic.com var de første i Danmark til at rådgive i Google AdWords og har gjort det i 18 år.

Du er velkommen til at skrive til mig på nza@a-better-traffic.com, hvis du vil høre mere.

Med venlig hilsen

Nicolas Zangenberg
a-better-traffic.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth. 

 

For en god ordens skyld tillader jeg mig lige at slå fast: Det er dyrt. Meget dyrt. Altså klikpriserne inden for din branche. Vi har kunder, der lever fedt på 60-80 kroner. Med evt. ekskludering af dårlige søgeord, der ikke konverterer, kan dette bringes ned i fremtiden, vil jeg mene.

Som du kan læse, har vi allerede kunder i din branche; og jeg vil også hjertens gerne tage en snak med dig om det. Så kan du fortælle mig om dit budget, og jeg kan give dig et tilbud. Smile1

Du kan fange mig på mail: kf@webbler.dk og 81 40 59 48. 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvad er din erfaring med annoncering, er der andet der bedre kan betale sig - evt. Facebook eller Bing Ads.

Send mig gerne en mail på info@laantildig.dk - for videre drøftelse.

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Hos TOGI DATA tilbyder vi professionel hjælp og vejledning igennem hele Adwords annoncering processen. 

Du kan læse om hvad vi tilbyder, ellers kan jeg få en af vores Adwords eskperter til at ringe til dig :-) 

https://togidata.dk/small-business-adwords-pakke/

D
e bedste hilsner 
Cecilie Poulsen 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecillie

Har sendt jer en mail. :-)

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kørt med bing ads tidligere. Det er nemt og billigt, men der er bare ikke meget trafik at hente. Selv ikke fra usa på engelske ord.
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvad forskellen på klikpriserne er på Bing Ads vs. Google Adwords?

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Kenneth Davidsen:

Nogen der ved hvad forskellen på klikpriserne er på Bing Ads vs. Google Adwords?



Det er helt klart billigere på bing. Men de kan under ingen omstændigheder leverer de samme mængder af trafik som google.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)