Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler folk til at løfte virksomheden op

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man personer henne der gerne vil udvikle en virksomhed så der begynder at komme penge i hus... står med masser af produkter... Men har ikke tid til at sælge det selv, og tror at der bliver et underskud på det nu fordi der ikke er penge til at betale regningen.... Men forsætter stadig med at skaffe produkter hjem... 

Har en større forretning igang... Men mangler seriøse folk der kan udvikle denne her virksomhed for mig... Som jeg har gang i... har gode fobindelser.... Samt at jeg har måtte sige nej tak til mange gode produkter hen af vejen, fordi der ikke har været råd til at kunne få det hentet på grund af økonomi... Er der nogle der måske kan hjælpe lidt her, fordi jeg får igen nye produkter på mandag... Og mangler sikkert mere plads.. Når jeg skal hente dem... Også er jeg nød til at smide penge ud af vinduet igen, for at kunne få plads til nye varer... 

Hvor finder man de her folk der gerne vil op at tjene penge... eller er det simpel hen umuligt den dag i dag at skaffe folk der gerne vil arbejde... Eller hvordan ser verden ud idag... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at lyde kedelig - så start med at skalere din egen forretning så du har likvider til at købe alt. Du har ikke nødvendigvis underskud - da dine varer jo har indkøbsværdi og det betyder, at du jo skal lægge værdien til dit resultat til skat i varelager regulering, som du sikkert ikke har gjort, og så har du overskud og skal, ud over alt det andet måske af med skat.

Du må holde op med at købe ind for penge du ikke har. Gør du det i personlig virksomhed er det dig selv der kan gå personlig konkurs og faktisk samme i et IVS hvis du køber ting og skaber gæld, længe efter det burde være klart, du ikke kan betale for det du køber.

Du får næppe investorer der vil gå ind i en nødlidende forretning - sådan ser verden ud idag og sådan så den ud i umindelige tider. Du driver en nødlidende forretning ingen normale vil røre med spidsen af en ildtang. Du må først få den sund - vise et lille reelt overskud og have penge til alt lager, før du finder partner eller investor,

SÅ kan I sammen få den til at vokse med større lager, men du kan ikke gøre som du vil her, sige det går ad H til og du alene vide at det er supervarer, du kan bare ikke lige betale dem og du har underskud, så du vil have partner

Skaler NED og sælg det du har så du tjener til de næste køb

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvor du vil hen, men jeg er ikke en sælger type. jeg kan ikke engang få taget et billed også langt det på nettet selv, så det er også et problem... Men tænker lidt at der måske må være nogle andre muligheder for at kunne få tingene solgt, også få gang i forretningen på den måde

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Muhammad,

Hvad pokker skal du med varer - og flere varer - hvis du ikke aner, hvordan du vil få dem solgt? De forsvinder jo ikke af sig selv og hvis du ikke har nogen afsætningskanaler, så er du jo på vej direkte ned i et sort hul!

Du burde jo i det mindste skrive her, hvilke varetyper, som du har behov for hjælp til at få afsat, men det virker mest af alt som om du ingen forretningsforståelse har overhovedet - og så er det nærmest ligegyldigt hvad andre gør for at hjælpe, da du ikke aner hvad du har gang i. Har du vundet pengene i lotto?

Jeg ønsker dig alt det bedste, men se at få noget hjælp NU, da det ellers bare ender galt for dig.

Mvh Flemming

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed .

Skriv til mig på dette tlf nr: 53845161.

Jeg kan godt hjælpe dig i gang.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, jeg forstår godt forretnings forståelse... Men problemet er at jeg havde ringet til en virksomhed som der har med produktet at gøre... Men ville ikke købe det, og derfor søger jeg en anden vej til det produkt jeg har lige nu og her...

Har også ringet til et andet firma i forhold til at de laver det samme...

Men ud over det så forstår jeg godt at der måske ikke er meget salg, når jeg ikke skriver hvad det er jeg har liggende... Men her tænker jeg at lave en facebook profil med de ting jeg har med at gøre...

Også se om det kan give noget, også må man se

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, hvilke produkter er det du sælger.?

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Håndværker branchen... 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilbudt dig min hjælp fra langt tid siden og endda gratis hjælp kan du ikke finde ud af at svar til.

Så er du virkelig langt ude.

Hvad med at tænde bilen og køre en tur forbi alle mulig typer håndværker ( kommer også an på dit produkt) og spørger dem om de har brug for dit produkt. Det koster ikke noget at spørge.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan gøre den lille simple ting, synes jeg du skal glemme alt om iværksætteri og få dig en uddannelse og være lønmodtager. Der er det arbejdsgiveren der tænker for dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)