Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk linkbuilding

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er I bekendt med danske eller svenske firmaer, der tilbyder svensk kvalitets linkbuilding?

Altså ikke splogs og lign., men reelle links fra "rigtige" sider.

Mvh.

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 7. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Fra  SEO Tekster - Effektive SEO Tekster til Faste Priser Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kan godt hjælpe dig med linkbuilding i sverige.
Du kan læse mere om hvad jeg tilbyder på min profil.

Vi aftaler en fast pris per placering du går frem i google som et resultat af min linkbuilding.
På den måde betaler du kun for de resultater der bliver leveret. Og behøver derfor ikke være nervøs for om det er pengene værd.

Du kan kontakte mig på
seotekster (a) protonmail.com
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du hjælpe med linkbuilding (svenske links) - ifølge din profil er det seo-tekster du tilbyder. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 7. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Fra  SEO Tekster - Effektive SEO Tekster til Faste Priser Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Minida-plakater:

Kan du hjælpe med linkbuilding (svenske links) - ifølge din profil er det seo-tekster du tilbyder. :)



Links skal gerne laves sammen med en tekst, og ikke bare stå alene.
Som jeg skriver på min profil så tilbyder jeg seo tekster til hjemmesider, og ektern linkbuilding.

Jeg kan godt skrive tekster med links som placeres på svenske hjemmesider. Men istedet for at fokuserer på at dine links er fra sverige. så syntes jeg hellere du skal fokuserer på at din hjemmeside går frem på sine placeringer i sverige.

Lidt dumt at sige nej til links fra eksempelvis danmark, hvis de hjælper dig gå frem i sverige.
Hos mig er både links og seo tekser 100% gratis. Du betaler KUN for de placeringer du går frem på google i sverige.

Eksempel. Vi aftaler 50 kroner per placering på et keywords.
Går du 3 placeringer frem på google i sverige, så betaler du 150 kroner. Går du ikke frem er alt mit arbejde gratis.

Når man laver en aftale som er skruet sammen på den måde, så er det vel ikke vigtigt hvor links kommer fra så længe der er tale om kvalitet og ikke spam.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være interessant for vores svenske site. Hvor meget tager du for det og hvilke typer links går du efter?

Tilmeldt 7. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Fra  SEO Tekster - Effektive SEO Tekster til Faste Priser Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
liunaud:

Det kunne også være interessant for vores svenske site. Hvor meget tager du for det og hvilke typer links går du efter?



Hej Liunaud

Måden det virker på er at vi sammen finder nogen ord som du gerne vil frem i google på (i sverige).
Jeg laver så en analyse af konkurrencen og finder ud af hvor stærk eller svag den er på disse ord. Baseret på denne analyse giver jeg en pris per placering på de udvalgte keywrods

Eksemepel

keyword 1 priser per placering du går frem = 50,-
keyword 2 priser per placering du går frem = 70,-
keyword 3 priser per placering du går frem = 25,-
keyword 4 priser per placering du går frem = 100,-

Du betaler så KUN per placering du går frem på disse keywords.

Eksempel

keyword 1 går 3 pladser frem. Total pris 150,-
Keyword 2 går 1 plads frem. Total pris 70,-
Keywords 3 går 10 pladser frem. Total pris 250,-
Keyword 4 går 2 pladser frem. Total pris 200,-

Resultater leveres ved at jeg skriver seo artikler omkring dine produkter og disse keywords, og placerer dem på blogs og hjemmesider rund omkring på nettet. Hovedsageligt på svenske sider, da dette vil have den største effekt.

I alle artikler er links til dine side, og det er disse links der skubber dig frem i google.
Jeg skriver artikler og laver links 100% gratis. Du betaler KUN for de placeringer du går frem på de udvalgte ord.

Du er velkommen til at sende mig en email for et uforpligtende tilbud. Så skal jeg lave en analyse på dine keywrods og give dig en pris.
seotekster(a)protonmail.com









Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder nogenlunde fair. Kan du give eksempler på noget du har lavet og hvilke sider det ligger på?

Tilmeldt 7. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Fra  SEO Tekster - Effektive SEO Tekster til Faste Priser Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
liunaud:

Lyder nogenlunde fair. Kan du give eksempler på noget du har lavet og hvilke sider det ligger på?



Ja. Send mig en email. Lægger det ikke på et online forum.
Når jeg fremlægger mine artikler, så fremlægger jeg også mine kunders seo arbejde. Flere af dem ønsker ikke at evt konkurrenter eller google ser hvordan de arbejder for at komme frem i google. Kunne jo også nemt være en af dem var konkurrent til dig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Super spændende model SEO Tekster. Har selv overvejet den tidligere :-)
Spændende model! :-)

Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg skal også bruge noget linkbuilding/SEO i Sverige. Nogle af jer her i tråden der har erfaring med ham her der tilbyder dette?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)