Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan du tilbyde en iværksætter?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Har du et produkt/en service en nystartet iværksætter bare ikke kan undvære, eller som vil lette ens arbejdet, så høre jeg gerne fra dig.

Send mig en PM 

VH Kenneth Rasmussen 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du i nogen speciel retning eller genre. Jeg mener jo personligt ikke, at de fleste virksomheder, nustartede som gamle, kan leve uden en hjemmeside - hvilket nok skyldes at jeg selv producerer dem. Jeg mener også at en bogholder er essentiel, men det skyldes at jeg er doven og ikke gider sætte mig in i regnskabsloven.
For mit eget vedkommende, er et kontor uundværligt, min bærbare og mobiltelefon ligeså. Coca Cola Zero i kontorets køleskab er også vigtigt, og en kaffemaskine der kan sublere koffeinafhængigheden vil jeg heller ikke leve uden...

Er ikke helt sikker på længere, hvor indlægget er på vej hen, men pointen er nok, at der er sindsygt mange ting man har behov for - de varierer bare meget fra virksomhed til virksomhed :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Jeg ved hvad du mener. Men du sælger jo nok hverken cola, kontor lokler, køleskabe, mobiler, eller kaffmaskiner Wink

Men jeg mener mere om du har noget at tilbyde som et produkt eller en service. Feks. laver du hjemmesider, det kunne være programmer til regnskabshjælp, hjælp til markting, tryksager osv.  Big Smile

VH Kenneth

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskab-Let og Kørselsgodtgørelse-Let kan man ikke undvære... Big Smile

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, vi har da en række webløsninger som er uundværlige for indtil flere forskellige typer virksomheder.

/Peder 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Studie & Elevjob:

Hey..
Jeg ved hvad du mener. Men du sælger jo nok hverken cola, kontor lokler, køleskabe, mobiler, eller kaffmaskiner Wink
Men jeg mener mere om du har noget at tilbyde som et produkt eller en service. Feks. laver du hjemmesider, det kunne være programmer til regnskabshjælp, hjælp til markting, tryksager osv.  Big Smile
VH Kenneth

 

Hej Kenneth,

Jeg sælger bla. professionel hosting, og søger derfor altid forhandlere. Jeg ved ikke det er det du mangler ;)
Skriv hvis du kunne være intresseret på jh@webname.dk eller ring på 42 80 80 60. 
Tryksager? Der kan jeg anbefale PrinfoHolbæk (www.prinfohh.dk)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste vil have brug for noget professionel tekst.

Det kan være

Det fås alt sammen bedst hos Kjers Kommunikation.

Vi klarer naturligvis også alt i grafik.

mvh Hans

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med rabat på over 1 kr. pr liter diesel, tilmelding via http://www.transportportal.dk/ 

De skriver godt nok at det er forbeholdt transport virksonheder, men reelt er kravet blot at man har et transport behov, er moms registreret og ikke registreret i RKI.

Den aftale de tilbyder er igennem et af de store benzin selskaber, og der spares kr. 1,05 pr liter diesel og 0,26 kr. pr liter benzin, men det der gør det endnu mere interessant er at man får løbende måned + 20 dage, man kan tanke i udlandet, man kan betale broafgifter, vejskatter og endda købe kiosk varer på kortet, hvis dette ønskes..

Man melder sig til ordningen via en blanket man får tilsendt, på denne kan vælges 1 eller flere kort med forskellige niveauer, ( f.eks. kort til ansatte kan kun tanke diesel ,og direktør kortet kan købe alt ) derefter foregår al fremtidig dialog direkte imellem jeres firma og benzin selskabet der fremsender udspecificerede opgørelser over alle kort.

Jeg tænkte bare, at det er dyrt nok at starte op, og svært at få kredit på sit glatte ansigt, og det kan være at det kan være til gavn for nogle.

Mvh. Bogholder 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er i forhold til listeprisen. Så er det ikke noget godt tilbud.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er jo relativt, og vi lever ikke i en perfekt verden, så derfor vil der altid være fordele og ulemper i enhver sag.

Mit formål var blot at anvise en mulighed, der for nogle kan synes brugbar, det er ikke alle der kan bruge tid på at tjekke priser på alle de lokale OK tank stationer de kommer forbi i løbet af dagen, og så er der jo ingen omkostninger forbundet med at have en sådan aftale.

Men når det nu er sagt, så synes jeg, at du Remydk er en forbandet pestilens for hele Amino forummet, du sidder og slynger om dig med dumsmarte bemærkninger, og lægger op til misforståelser og undermineringer af stort set alt det der bliver skrevet herinde, med andre ord, så prøver du på at smadre alle indlæg med dine negative og bedrevidende og som regel fuldstændig intetsigende bemærkninger.

Grunden til at ingen seriøse mennesker længere gider deltage i nyhedsgrupper og andre offentlige fora, er netop pga. sådanne typer som dig.

Hvis du virkelig har så negativt et livssyn, at du hele tiden må flyde over med det skidt dit hjerte er fyldt op med, så skulle du gå til lægen og få dig nogle lykkepiller så du igen kan få nogle positive tanker.

Det er dig velment, og du ville få det mere rart med dig selv hvis du fulgte mit råd.

Og vi kunne alle få noget mere saglighed på debatten igen.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)