Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem sikrer os mod at få hacket vores ellers børn webcam? Det er for nemt. Løsningen er her - BILLIGT

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Vi har gennem de sidste år udtænkt og designet, et produkt som kan hjælpe utrolig mange i deres frygt for at blive overvåget over deres webcam på computeren.

Vi er så langt at vi skal til og lave en prototype, og her svinder vores kompetencer og midler økonomisk desværre ind. Derfor søger vi nu en, der ønsker at tage del i firmaet og eller produktionen af denne. Det er også en mulighed at indgå en fordelagtig royalty aftale.

Det gode ved produktet er at det dækker et marked der skriger efter det. Det findes ikke i Skandinavien. Billigt for slut kunden.

Lignende produkt er dukket op andet stedet i verden, og det er heller ikke kuren på kræft vi har lavet, MEN vi er bedre end dem. Meget endda. Vi har selvfølgelig haft tests hjemme og det er en forfærdelig kvalitet de får det lavet i.

Har du det vi har brug for, og kunne du tænke dig at høre mere omkring vores produkt, så skriv endelig til mig.

Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det et stykke sort tape ?

art

Tilmeldt 24. Jun 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er det naturligvis ikke 😊 den giver stadig muligheden for at du selv kan “lukke op” for kameraet igen hvis dette bliver nødvendigt så tit det ønskes. Derudover er der glimrende muligheder for firmareklame på produktet. Som sagt har vi designet det i et ret cool og neutralt design så det harmonere med en bærbar el lignende.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du prøvet at skrive "webcam cover" ind i google før? Hvis ikke, så prøv det lige. Der findes uendelige versioner af disse webcam coverer.

Men når det så er sagt, så kan det også være en god ting, det viser jo bare at der er efterspørgelse. Men hvad gør JERES produkt bedre end de andre?

Nu snakker du om, at i er SÅ meget bedre end de andre. Men i forhold til hvad? kvaliteten? prisen? Du/i har slet ikke fået lavet en prototype endnu, så hvad sammenligner du de andres produkter med? Vel ikke jeres eget produkt, som ikke er lavet endnu.

Jeg ved godt, at alle disse "små" iværksætter altid føler, at deres produkt bare er det bedste man overhovedet kan købe, men de mangler altid at komme med argumenter. Så kom endelig med nogle argumnter på, hvorfor man lige skal købe jeres produkt, fremfor alle de andre webcam coverer som man kan finde.

Findes det ikke i Skandinavien? hmm, jeg havde ellers købt mit på https://www.kamerasikkerhed.dk, som også levere i et fantastisk materiale, så kvaliteten er der bare. Rustfrit stål.

Den eneste måde jeg kan se et gennembrud i dette er ved, at du finder en leverandør som kan lave disse så kaldte webcam covere billigt. Meget billigt. Så du/i stadig har mulighed for at tjene penge selvom i sælger jeres webcam coverer billigere end alle de andre.
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du søger en investor, burde du have en prototype klar for fremvising

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HVIS det er et ægte problem af dimension - så er løsningen vel at producenter af laptops mm lave lille fysisk skydelåg der passer med kanten og kan skydes fra og til fysisk. Det andet med af og på kan jeg ikke se fremtid i faktisk. Software var bedst - signal på skærm et sted ved aktivt kamera - men det går vel også at hacke 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi bruger post-it hos os.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget a la https://www.kamerasikkerhed.dk/ I har udviklet? Jeg bestilte fra dem for et halvt år siden og deres webcam skjulere har virket helt fint siden da.

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)