Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler ang. forsvundet pakke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde, hvis pakke er blevet væk. Den er sendt med Post Nord (værdig 2000,-)
Er det kundens ret, at få pengene tilbage inden Postnord afslutter sagen, eller evt. finder pakken? 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis vi snakker en almindelig forbruger, så ja. 

Det er alene dit ansvar at pakken er nået frem.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er bare ærgerligt, at de refunderer kun en brokdel af værdien.

Jeg ville afvente Postens efterforskning, det tager ikke så lang tid.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:
Det er bare ærgerligt, at de refunderer kun en brokdel af værdien.

Det er jo lige netop derfor det er en god ide at tegner en transport forsikring.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver ikke 40 kr mere for en 40 kr pakke. Hvem skal det betale, kunden?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:
Jeg giver ikke 40 kr mere for en 40 kr pakke.

Nu er der jo ikke noget der har sagt noget om at det skal koste 40 kr. for at forsikre en pakke.  Det billigste løsning er at tegne en transportforsikring hos et forsikringsselskab. så vil en pakke på 2.000 DKK kunne forsikres for 3-4 DKK.   

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)