Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny som selvstændig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,  jeg er lige om lid vil bliv selvstændig , men det skræmer mig rigtig meget hvad der sker? hvordan er det i starten inden man kommer rigtig i gang eller hvad så hvis den ikke gå? hvordan kan jeg klare mig og betale regningere for både privat og min foretning?

 er der nogen som har prøvet det samme? Tak på forhånd

Med venlig hilsen 
Somi

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det allerede nu skræmmer dig at blive selvstændig, så bør du nok overveje om det overhoved er det rigtige for dig at gå den vej.  Hvordan du skal klare dig er jo umuligt for os andre at svare på. 

Hvad er det ønsker at starte op ? hvilke overvejelser har du gjort? 

Hilsen

Ravn

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en tro på at det skal lykkes, skal det nok lykkes. Husk altid at brug hovedet, når du skal ud og købe nye ting eller varer. Du bliver nemlig ikke millionær lige med det sammme. Men som sagt, hvis du tror på at dit projekt vil lykkes og arbejder hårdt for det, så skal det nok lykkes.

Så held og lykke.

Hvis du har brug for nogle gode råd, er du altid velkommen til at skrive en pm til mig, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig

 

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for dit svar, og du har ret i at inden end mig selv ved bedst om dette. Jeg er faktisk fast besluttet for at være selvstændig, men ville bare spørge om havde de andre også måske lidt i starten sådan følelse! Jeg synes det er lidt normalt at man er lidt usikker fordi man kommer ud fra sin comfort zone. Jeg skal arbejde inden for restauration.

Med venlig hilsen Somy 

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mange tak for din svar. Jeg du har ret, Jeg skal være mere koncenteret og ikke have negative. Jeg vil tro på at det ville lykkes for mig. 
Det lyder godt at jeg kan skrive til dig for råd, det vil jeg nok huske mange tak.

Med venlig hilsen Somi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)