Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogle af jer som kender en bedre løsning til en oversættelse af et website til engelsk ?

Bruger Google Translate men nogle af mine hoved kategorier opfatter den ikke som links.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system er dit website bygget i?

Jeg vil til enhver tid anbefale dig at oversætte det manuelt, da der ikke er noget værre end en maskinoversat hjemmeside :-)

I de fleste systemer findes der moduler til oversættelse, som sørger for, at alle links fungerer som den skal.

Med venlig hilsen

Sarah Jacobsen
TOGI Data ApS

Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil bestemt ikke benytte google translate til oversættelse. Der er bare formange fejl og du vil på enkelte områder uden tvivl komme til at se dum ud fordi der er brugt forkert ord eller gramatik.
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Manuel oversættelse er klart at foretrække. Benytter du et udbredt CMS er der som regel plugins til skift mellem forskellige sprog, eksempelvis Polylang til Wordpress.

Selve oversættelsen kan du enten få en sprogkyndig, et oversættelsesbureau eller en studiemedhjælper til. Jeg har selv benyttet alle tre muligheder flere gange før. Jeg vil som regel heller ikke benytte Google Translate eller andre automatiske løsninger til formålet, netop fordi det ikke er fejlfrit (trods Google Translate er blevet bedre de senere år).

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Som allerede nævnt. Brug for gud skyld penge på at få en ordentlig oversætter til at oversætte din side. Dårlig formuleret tekst får folk til at løbe skrigende bort.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv onehourtranslation.com som gør et fantastisk stykke arbejde.

Hvis det bare er til et par kategorier kan jeg godt hjælpe :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)