Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør til tøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg søger en leverandør til mit eget tøjmærke. Jeg mangler kun en leverandør nu, før jeg åbner min webshop. Tøjet skal være kvalitet.
Jeg startede med ideen om webshoppen, hvor jeg vil sælge tøj, fordi jeg selv interessere mig for tøj. Derfor synes jeg selv, at det kunne være fedt at åbne min egen webshop med mit eget tøjmærke. Jeg vil gøre alt for, at mine kunder er tilfredse med webshoppen og, at de får noget kvalitet tøj. Jeg ved godt, at det ikke er nemt, at åbne en webshop og få en masse kunder, men hvis jeg bare tænker positivt og brænder for det, så kan alt vel lad sig gøre. Fortsat god dag! :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for bare at gentage dit tidligere indlæg, kan du så ikke konkretisere hvad du søger? Det lyder ikke til at du har gennemtænkt dit koncept.

Kenze71:
hvis jeg bare tænker positivt og brænder for det, så kan alt vel lad sig gøre

Nej, desværre. Der er formøblet mange millioner på den konto.

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en leverandør som kan levere noget kvalitet tøj til mig, med et godt tilbud. Jeg har brug T-shirts, Sweatshirt, shirts, pants og shorts. Kan ikke se hvad jeg mere skal uddybe. Jeg vil ikke sige jeg gentager mit tidligere opslag, men jeg har den samme titel og søger stadig en leverandør, fordi jeg har brug for en og mangler en leverandør, før jeg åbner min webshop. Fortsat god dag. :)
Tilmeldt 28. Dec 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en pb til mig hvor du fortæller om dig selv pg dit brand 

Kan Nok godt hjælpe dig :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt en pb til dig. :)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hos https://streety.dk/ kan sagtes hjælpe dig med t-shirt eller streetwear tøj

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg kontakte jer på jeres mail eller har du selv en mail, hvor jeg skal skrive? Fortsat god aften. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)