Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til woocommerce

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mange år arbejdet i Magento, men har et projekt som jeg gerne vil afprøve i woocommerce. Men jeg sidder med nogle problemer og tænker lidt: "Kan man virkeligt ikke det uden at skulle betale penge for det".

Det jeg har problmer med, er at jeg har brug for at mine kunder kan vælge en bestemt dato for et produkt. Dette har jeg nogenlunde styr på, men mangler lidt at jeg som admin har muligheden for at selv bestemme de datoer som man kan vælge. Er der en smart måde at gøre dette på?

Samtidig vil jeg gerne kunne give kunderne muligheden for at få rabat på den bestemte varer, hvis de f.esk. køber 10 stk. Hvordan kan man gøre dette?

Jeg vil samtidig gerne hører hvordan man bedst opsætter ens varekatelog til at kunne håndtere postnummer, da jeg gerne ville give mine kunder muligheden for at kunne finde et produkt ud fra postnummer og by.  

Jeg ved at i Magento kan man kan lave det ved at lave et konfigureret produkt, men ved ikke helt hvordan man gør det i woocommerce. Som sagt vil jeg ikke ud og bruge alt for mange penge til at starte med, da jeg ikke ved om mit projekt kan lykkes i woocommerce

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)