Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overført penge til et falsk forretning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen , Jeg står på en dårlig situation . I sidst uge blev jeg ringed op af at firma . De forklared at de er en online handel firma , de kan hjælpe mig og guide mig for købe af aktier , stocks osv .. og sælge dem i slutning af denne måned. For at tjene gode penge . Jeg undersøgt firma www.financial.com, og har læst god reviews om den. Så de bad mig at overføre ca 2600 pounds fra mig kort , for at købe forskellige aktier .de oprettes en profil til mig , hvor jeg plejde at logge op og kunne sige at prisen til de aktier vi købt stiger .. Men idag de har lukket min profil og kan ikke få fat på dem. Jeg kontakted min bank her , og de siger at lave en insigelse , og de siger at de kan prøve , men kan ikke love om jeg kan få pengen.. Er der nogen der vide om jeg kan få penge btolbagd , eller nogen der har erfaren med sådan sager ? Mvh Mustafa

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Musel:
Jeg undersøgt firma www.financial.com, og har læst god reviews om den.

Dine alarmklokker skulle have ringet, da du checkede hjemmesiden:

1. Kristian Kammler har afgivet en kommentar fra "Sparekassen", hvilken "Sparekasse"?

2. Branislav Sincic fra DZ Bank AG har afgivet kommentar.

Men hvor er deres logos?

Musel:
I sidst uge blev jeg ringed op af at firma . De forklared at de er en online handel firma , de kan hjælpe mig og guide mig for købe af aktier , stocks osv .. og sælge dem i slutning af denne måned

Den slags prof. firmaer ringer ikke, men fremsender en folder og så kontakter de bagefter, men tvinger ikke den potentielle kunde til noget.

Så du er blevet taget i bagdelen.

Mht. til chargeback, kan jeg huske om det er frist for det. Det kan din bank hjælpe dig med. Lad dem lave en chargeback på beløbet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder lidt, som den samme type "virksomhed", jeg selv har talt med omend, de ikke virker helt så hardcore. Den her branche er så rådden, så al telefonisk henvendelse vedrørende trading, blot bør udløse et "Nej tak". Det står og falder på, om de har held med at gennemføre en charge back - har de ikke har, så er det virkelig op ad bakke.

Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , Pengen er overført via mit Master card i danske bank .. tror du at dabske bank er i stand at få mind penge tilbage ?
Vh
Mustafa

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Musel:

Hej , Pengen er overført via mit Master card i danske bank .. tror du at dabske bank er i stand at få mind penge tilbage ?
Vh
Mustafa

Kontakt dog banken i stedet for at at spørge på et tilfældigt forum

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det samme, men i mit tilfælde ringede mine klokker allerede ved det første telefon opkald.

1: Jeg tænkte, hvor har de mit tlf nr fra ? Jeg har ikke tilmeldt mit tlf nr nogen som helst steder.
2: de gav mig en hjemme side jeg skulle checke ud, som jeg aldrig gjorde.
3: først snakkede jeg med en "sælger" fra kundeservice, jeg gav dem tons af spørgsmål og lige pludselig kunne de ikke svare og derfor skulle en eller anden gut fra en tekniske afdeling ringe til vedr. De spørgsmål ( klokke nr 2) hvis en sælger ikke kan svare på mine spørgsmål, så glemt det.

De ringede hver dag på en periode på ca 2 mdr. Efter det gav de op.

Det var et firma fra England

Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, jeg laved en indsigelse hos min bank, men de næsten kan ikke hjælpe mig med denne sag .
Er der nogen ide hvad jeg skal gøre næste
Jeg er lidt presset ..
Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have læste alt - så er der ikke direkte andre muligheder end charge back fra banken med betaling via mastercard

Næste huk er så, om du kan bevise der er tale om bevidst kriminel handling, hvillet vel ikke er umuligt her - og så er det politianmeldelse, men det er meget langt fra sikkert det så vil føre til pengene retur

Jeg er bange for pengene er væk desværre - og uanset du var uforsigtig - så er det da givet synd for dig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,
I denne situation , er der nogen der vide hvad jeg skal gøre videre . Jeg har alle dokumentation for fortrydelsesret , og min nuvaurndeb saldo som er beløbet overført + profit , samt firmæts nægtelse at hæve beløbet på min saldo , tilbage til mit kort ..
Vh
Mustafa

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)