Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ny og har brugt for hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-mestre.
Jeg har tænkt på at lave en hjemmeside som udelukkende fokuserer på at omdirigere forbrugeren til en anden side. Jeg kalder det en "overbliks-hjemmeside", og jeg vil bare hører om det overhovedet er muligt?
Og hvis ja, hvordan får jeg så implementeret et affiliate netværk så jeg kan tjene lidt money?
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste måde at gøre det på er at lave en blog hvor du måske prøver, eller forklarer de forskellige ting som du henviser til.
Men du skal være opmærksom på nogle ting.
1. Google og andre kan godt give dig et stempel som en side, som bare henviser. Så de vil muligvis fortælle at din side er usikker at bruge.
2. Så mange penge er der ikke at tjene på det, med mindre du virkelig finder en måde at gøre det på.

 

Fra Nexø
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan jeg undgå at blive stemplet, og hvad mener du med at "..med mindre du virkelig finder en måde at gøre det på." Hvilke måder er der at bruge?
Jeg har heller ikke rigtig forstået hvordan man starter alt det med et "affiliate netværk" og hvordan man tjener penge på det.
Grundet dette kommer jeg nok til at spørger rimelig meget.
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at din indgangsvinkel til det er lidt forkert, for hvorfor skal jeg komme ind på din side bare for at komme videre til en anden? Dem findes der for mange af allerede. En ting som du måske kan gøre er at finde en produktgruppe, som du ved meget om og beskriver det på din hjemmeside.

Et eksempel kan være telefonabonnementer.

Lave en hjemmeside hvor du fortæller alt hvad man skal vide omkring mobiltelefoner og abonnementer, i teksterne kan du henvise til f.esk. 3 eller telmore og på den måde sende læserne videre til deres webshop

Jeg håber at du forstår hvad jeg mener

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)