Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

økonomisk uvildig rådgivning ønskes - men hvor eller hvem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
nogen, der kan hjælpe?

har efter min mand arvet en udlejningsejendom og et garageanlæg til udlejning.

garageanlægget er gældfri og finansieret med f1-lån i udlejningsejendommen og skal begynde afdrag næste år - ikke noget problem rent finansielt selv om jg nu er alene om det MEN

for 20 år siden gik jeg på tvang pga sygdom - og det er der styr på rent afdragsmæssigt

er nu bekymret for om realkreditten kan tage min udlejningsejendom fra mig pga. ovennævnte - altså at jeg ikke bliver godkendt til gældsovertagelse

min mand og jeg har sparet halvdelen sammen til f1-lånet men hvad skal jeg gøre:
1. bruge penge som aftalt på f1-lånet, hvis jeg må beholde huset - så får jeg jo mindre gæld og derved mindre "husleje"
2. fortsætte som intet var sket - og bruge pengene til istandsættelse af ejendommen, som jeg så kan lægge ind i regnskabet for ejendommen og få retur via skatten
3. sætte det hele i en fond, der skal drive et kommende museum

jeg vil gerne skifte realkredit institut - men det kan man ikke. når man er i min situation..

Glæder mig til at høre fra Jer, derude...

nogen, der har et par godt råd, så takker jeg på forhånd
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville tage fat i Finanshuset i Fredensborg. De lever lige nøjagtig af at rådgive folk som dig omkring investeringer, pension og meget andet for private.

Nogle få timers rådgivning og bagefter er du fuldstændig afklaret omkring hele din situation og fremtid.

God vind

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker - dem tjekker jeg ud.

vh
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)