Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce l Brugere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sidder med en woocommerce shop og er løbet ind i et lille, måske, simpelt problem;

- Gæsten SKAL vælge 'privat' eller 'virksomhed' ved registrering - Hvordan gøres dette lettest(bedst)? Med et plugin eller custom?

- Det skal tilføjes at ovenstående skal bruges så jeg kan justere i pris alt efter om der bliver valgt 'privat' eller 'virksomhed'. Har fundet en del plugins til dette men vil det være bedre med custom code?

Note: Pris er ikke synlig før registrering.

På forhånd tak for hjælpen

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre det ved hjælp af 2 plugins og en smugle custom code vil der nok også skulle til (men ikke meget), hhv et plugin til at styre bruger roller ("User role editor" kan måske bruges) og et plugin der tillader avanceret opsætning af priser. Det sidste kunne eksempelvis være "WooCommerce Advanced Pricing" derfra er det "blot" et spørgsmål om at sætte dem op og måske tilføje lidt programmering for at få det til at opfører sig 100% som du ønsker.

Håber at det har fået dig startet på projektet. Men hvis du har behov for hjælp skal du være velkommen til at kontakte os (smid mig en PB eller en mail) og så skal vi gerne hjælpe jer i mål :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak, René.

Det var nogenlunde hvad jeg havde forestillet mig; den kan være tricky når der skal vælges det/de rigtige og bedste plugins.

Kan være jeg hiver fat i dig/Jer sidst på måneden.

Tak,
Dennis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)