Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produktion i Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle
Jeg står og skal til at starte noget salg af tøj som jeg sammen med nogle venner designer, jeg synes efterhånden jeg har søgt google tomt uden rigtig at finde noget.
så nu spørger jeg her.
kender du en der kan gøre det så smid gerne en komentar med kontakt info
uddyper gerne videre hvis nødvændigt

Hilsen Malthe Christensen
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal være i DK da jeg vil kunne stå 100% inden for hvad jeg laver
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig men du er komplet urealistisk Mht. Produktion i DK. Hvordan i alverden forventer du at være konkurrancedygtigt når du kommer til at kæmpe mod alle andre som får produceret i lavtlønslade til 1/20 af de danske lønninger? 

Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn
Ja jeg ved at priserne er en helt anden snak her hjemme, men ville gerne se hvad muligheder der er tættere på mig selv.
Jeg har gode venner i bla. tyrkiet som arbejder med salg af tøj og har forbindelser til tyrkiske frabrikker.
Så det er egentligt bare for at danne et overbklik over PROS og CONS ved produktion i DK☺️
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tvivl er på produktion af tøj i Danmark overhovedet eksisterer. Timepriserne er simpelthen for store. Du må til polen som minimum.
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøj produktion er der massere af lige meget hvilket land man vil have det fra, det men det er dyrere at få produceret.
Så er ikke bange for at mangle fabrikker men kender bare ikke så mange, så høre lige på folks erfaringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)