Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-partner søges til nyt online auktionhus!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen!

Som overskriften nok afslører, så søger min partner og jeg en IT kyndig i et kommende projekt, som vi er i gang med at få stablet på benene. Opslaget har været postet før, men vi ramte desværre ind i en knap så seriøs fyr, så vi forsøger os igen.. Så kom glad!

For at beskrive forretningsideen, så er vi i gang med at starte en auktionsside op inden for autobranchen. Delvis at private forbrugere kan sætte deres bil til salg, hvorefter forhandlerne kan byde hen over X antal timer. Det minder på mange måder om autocom, ja ideen er ikke ny, we know 😊 Dog er vi overbeviste om, at det kan gøres bedre, billigere og mere effektivt. Så sidder du og tænker hvad vi helt præcist søger, så er det meget lig dette site (måske blot i lidt mindre omfang). Jeg sidder og er i gang med at udarbejde en specifik kravspecifikation til vores site, som naturligvis bliver fremlagt til potentielle kandidater.

Kort kan det om os fortælles, at jeg læser økonomi på Aarhus Universitet og min partner i projektet er uddannet mekanikker. Vi mener derfor selv, at vi har et godt fundament for at få implementeret konceptet succesfuldt. Dog mangler vi her den sidste del i projektet, som skal stå for at udvikle hjemmesiden og tilhørende back-end system. Vi har kapitalen til at betale os fra det, så en betalt freelancer eller webudvikler vil kunne komme på tale. Det mest oplagte vil dog være en, som vil indgå i projektet imod andele i virksomheden, da vi mener, at det på sigt vil være mest givende for projektet som helhed, i stedet for blot at betale sig fra det i starten.

Personen vi leder efter skal gerne være selvstændigt gørende. Vi ser gerne, at du selv bringer egne ideer med på bordet, og at du er god i design fasen såvel som de afsluttende processer. Eftersom du hovedsageligt står med programmeringsdelen alene, ser vi også gerne, at du er skarp til både backend og front-end. Hvilke sprog opgaven bliver skrevet i er for os helt underordnet, så længe det færdige produkt opfylder de standarder, som vi har sat os for. Vigtigst af alt er egentlig, at du som person er seriøs og er skide skarp til det du laver!

Det var lidt om hvad og hvem vi søger, og vi håber naturligvis på så meget respons som muligt. Står du og mangler et nyt projekt at kaste dig over, så skriv endelig! Eller hvis du er den lykkelige ejer at et webbureau, som bare er knivskarp til disse opgaver, så hører vi også gerne fra jer. Gode råd og vejledning omkring ovenstående er også vældig påskyndet.

Skriv gerne hvis der er elementer I ikke forstår eller ting som skal uddybes. Og naturligvis hvis I er interesseret i ovenstående!

På forhånd tak!

Mvh
Mads og Chris

Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen som kunne være interesseret i dette projekt ej heller have en mulig kontakt?

Mvh
Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads,


Mangler I stadig en partner?

Hvis ja, er du velkommen til at kontakte mig pr email; mikkel@mikkelnest.info

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det lyder da ellers som et spændende projekt, hvis I ikke lige falder over nogen, så smid gerne mig en mail: kim@fricomputer.dk - så ser vi om ikke vi kan ligge hovederne sammen og komme med en super løsning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)