Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd og vejledning om hvordan og hvor jeg får sammensat og produceret: et væske absorberende lag, ovenpå et lag pap som skal have hæfte funktion(lim, klister etc)..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg håber der er en eller flere venlige og som kan give mig indsigt i, hvordan jeg kan få sammensat 3 komponenter som skrevet i overskriften.

Har en ide som jeg brænder for at komme ud i livet med. Men min indsigt i selve den produktion der skal til har jeg ikke.

Jeg skal finde ud af hvor, hvem og hvordan jeg får sammensat et væske absorberende lag ovenpå pap, som på bagsiden skal have en lille hæfte funktion, jeg selv bruger dobbeltklæbende tape til mine prototyper, så noget i den stil.. Dvs. 3 ting der skal sammensættes til et produkt.

Skal jeg ud og finde det væske absorberende materiale et sted, pappet og hæfte funktionen et andet, for at få en tredje part til at få det  sammensat?

Jeg takker bukker og klapper for alle tænkelige svar!

På forhånd tak...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du bliver nødt til at være mere specifik med hvad det er du søger, et væske absorberende lag siger jo intet om hvad materialet skal kunne absorbere eller hvor meget. Ligeledes må du være mere specifik mht. Udformning og anvendelse.

Hilsen Ravn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)