Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en super idé til en opfindelse, men har ikke kapital til at udføre den. Jeg har haft opfinderrådgivningen på Teknologisk institut med ind over. Så vi er sikre på at det ikke er lavet eller opfundet før.

Er der nogen der tør tage chancen og være med til at udvikle mit produkt?

Bedste hilsner
Pia

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia,

Har du set Løvens hule? Og har du set et så kort/dårligt pitch som den du lige fyrede af.

Ingen seriøse investorer kommer til at spilde sin tid på at tage kontakt til dig for at finde ud af, hvad det er du har gang i.

Du er nødt til at fortælle noget mere.

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Tak for dit svar. Jeg har set reklamen for Løvens hule, men er ikke interesseret i at stå i et underholdningsprogram på DR.
Jeg er ny i alt det her så rækker ud efter hjælp.
Jeg prøvede at gøre det kort, at du så synes det er kikset må stå for egen regning. Har ikke lyst til at fortælle min ide ud i et åbent forum, hvor alle så kan gå igang med ideen fordi de er født med en guldske i måsen eller har været så succesfulde med deres egen business.


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pia,

Jeg kan anbefale at søge deltagelse i Danish Tech Challenge eller lignende accelerator programmer.

Du vil også kunne søge funding gennem innobooster. Jeg var igennem processen sidste år med et hardware startup.

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for dit svar. Jeg har set reklamen for Løvens hule, men er ikke interesseret i at stå i et underholdningsprogram på DR.
Jeg er ny i alt det her så rækker ud efter hjælp.
Jeg prøvede at gøre det kort, at du så synes det er kikset må stå for egen regning. Har ikke lyst til at fortælle min ide ud i et åbent forum, hvor alle så kan gå igang med ideen fordi de er født med en guldske i måsen eller har været så succesfulde med deres egen business.


Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar. Jeg vil kigge nærmere på dine forslag 👍😎
Mvh
Pia

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dig og dit produkt, hvis du stadig søger en investor, f.eks.

Om dig

1. Hvor befinder du dig i landet?

2. Hvad har du af uddannelse/erhvervserfaring?

3. Hvornår og hvor meget tid bruger du på din opfindelse? Hver aften, hver anden weekend eller? Der er ikke noget rigtigt eller forkert svar. Det er helt i orden at have fuldtidsjob, familie osv.

Om produktet

1. Hvilken kategori tilhører dit produkt? Tøj, køkkenmaskiner, sikkerhedsudstyr eller?

2. Hvad er din målgruppe? Unge, familier, ældre, små virksomheder eller?

3. Hvilke materialer kunne være relevante for dit produkt? Plastik, metal, træ, tekstil?

4. Kræver dit produkt elektricitet?

Venlig hilsen

Rasmus

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tusind tak for din respons.
Om mig!
1. Jeg er bosiddende på Vestsjælland
2. Uddannet salgsassistent og sundhedsservicesekretær og har 20 års erhvervserfaring inden for de 2 brancher
3. Bruger min tid hver aften når børnene er lagt i seng på at finjustere små detaljer, finde på andre måder at lave produktet eller optimere produktet så det er mere bruger venligt.
Om produktet.
1. Man kan sige at produktet er en komplementær vare og hører måske ind under husholdning og tøj.
2. Mine målgrupper er: unge der er flyttet hjemmefra, familier og ældre borgere
3. Materialer kunne være både træ, metal og plastic. Prototyperne jeg har lavet er i træ.
4. Produktet kræver ingen elektricitet.
Håber at du kan bruge mine svar.

Bedste hilsner
Pia



Tilmeldt 5. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Fra  biz_ profil. Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia.
Hvis du skal gøre dig nogen som helst forhåbninger om at finde så meget som en krone, så skal du virkelig opgraderer dit game, og din salgstale. Alt skal på bordet, og det skal laves et omfattende forarbejde. Alt andet er dømt til at fejle.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)