Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mødebooker på ren provision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg driver et ny startet firma hvor jeg ønsker flere erhvervskunder. De potentielle kunder vil typisk være boligselskaber og andre med større bygninger. Budgettet er lille så tanken var at jeg ville finde en mødebooker der kunne arbejde på ren provision ud fra at det kun var de møder der gav en ordre der udløste en bonus. Bonussen kunne til gengæld være fornuftig og være en fast pris eller bedst x antal procent af ordren/dækningsgraden på ordren
Er der nogen der har referencer til sådanne løsninger eller evt har andre forslag?
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter også gerne med her Smile

Jeg har selv ledt forgæves efter et mødebookerfirma der vil arbejde på ren provision. Sådan set forståeligt nok, men omvendt kunne det godt være lukrativt, hvis provision er attraktiv og man tror på sine egne evner.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert ikke umuligt, men sikkert meget svært at finde. Jeg tror, du bliver nødt til at acceptere, at du betaler pr. booket møde og at du så finder et bureau, der kan booke dig nogle fede møder.

Årsagen til, tror jeg, at ingen vil booke med no cure no pay på det endelig salg er, at de kan opsætte de fedeste møder, der nærmest allerede er solgt, men så kommer sælgeren ud og "ødelægger" lead'et. Mødebookeren tager hele risikoen for noget, som han ikke har nogen kontrol over. 

Alternativt skal du måske kigge efter en sælger på 100% provision, som selv kan tage ejerskab og risiko af hele salget. Men du slipper selvfølgelig ikke for, at provisionen her kommer til at være utrolig høj. Du får lov til at betale dyrt for den risiko, du ikke selv tør løbe :)

Dbh

Rasmus

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tak for et brugbart svar og du har selvfølgelig ret - En mulighed kunne som du skriver sagtens være en sælger der kører mødet helt til ende inkl kundemøde/salg.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)