Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til ny Virksomhed! Tøjbranchen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej

Jeg skal indenfor er halvt år starte min virksomhed op, leverandøre er på plads.

Søger derfor lidt råd og inputs til bedste løsning indenfor de rammer der nu er.

Jeg vil importere mærkevare tøj fra andet EU land og sælge det her til billigere priser end hvad markedet herhjemme er.

Der vil være 5-10 mærker som jeg vil koncentrere mig om.
Mængderne vil være begrænsede og regner med max. 30 enheder af samme vare.

Det handler i bund og grund om hvor meget min leverandør kan tilbyde mig men også at jeg ikke vil importere for meget og have stort et varelager, da det til at starte med kun skal være job 2 ved siden af mit normale arbejde og ikke skal behøver at have en voldsom omsætning, det er nemlig ikke hvad jeg søger lige nu.
Vil hellere begynde stille og roligt og se hvordan det går og så må tiden vise.

Men mit spørgsmål er hvad tænker i om dette? Hvor skal jeg sælge min vare?

Jeg har gjort nogen overvejelser og tænker at facebook og Instagram ville være et super sted, da jeg ser mange sælge igennem de sociale medier, samt at der er rigtig mange brugere som kan like og dele virksomheden så den når ud til rigtig mange.
Der vil løbende altid komme nye vare og kunderne vil med tiden lære at det er begrænsede mængder der sælges, derfor vil kunderne også besøge siden regelmæssigt og købe varen inden det er for sent.
Min tanke omkring et website er at det er for virksomheder der har stort varelager og hvis man kommer ind på den og ser at der ikke er mange vare og der udsolgt på tingene nok glemmer den da de ikke når at opfange konceptet.

Mine priser vil være mellem ca. 1500-15.000kr hvor der vil være flere penge at spare ved de dyrere vare.
Det er for dem der vil spare nogen penge, og primært målgruppe er unge

Tilmeldt 3. May 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke tøjmærker? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)