Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån til indskud til lejlighed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
godmorgen, beklager hvis topic ikke er iorden;

MEN søger et lån til lejlighedinskud på 17.5k da jeg ikke kan låne af banken og ingen familie har mere udover søster med 3 børn så intet at låne der, vil gerne betale bankrente + et nogle procent. Er fra Randers andet kan tages i PM, god dag :)
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen, jeg tror umiddelbart at det bedste råd til dig vil være at spare op, istedet for at låne. Det vil ihvertfald være mit råd til dig. Jeg tror desuden du vil få meget svært ved at finde en privatperson der vil låne til dig, uden sikkerhed, til nogen få procent, og til en person der ikke kan låne 17.500kr i banken...
Mit råd er velment, og jeg ønsker det bedste for dig.

Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

takker, er også fordi jeg pludsligt skal flytte da jeg pt bor i fremleje men lejeren kommer hjem før tid så står lidt med håret i postkassen, men takker for rådet none the less

Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel lejeren der har håret i postkassen,hvis han kommer hjem før tid ? Jeg går ud fra i har lavet en kontrakt ?

Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
er underordnet da jeg alligvel gerne vil flytte, lejer et værelse og vil gerne afsted så derfor jeg søger et lån
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

sagt ligeud - du må ikke forvente at kunne låne et så lille beløb til noget der ligner bankrente fra en privat via denne kanal.

Du kan bruge de dyre lån der findes på markedet om du vil - hvis det er akut - der er masser af quicklån. Det er IKKE herligt og IKKE noget man skal bruge generelt, men står du uden tag over hovedet, så er det nok den vej du skal desværre.

Du kan jo naturligvis gå til kommunen og sige at du fra x x er hjemløs og har brug for hjælp til at komme ind i ny lejlighed - men om de vil være med i noget støtte, før du faktisk kommer med en sovepose til rådhuset, ved jeg ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen aner ikke så meget om det at låne sådan et beløb så hvis nogen er interssret i det kan vi altid snakke om renten =)

Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
jamen har ikke lånt sådan noget før så hvis nogen er intersseret kan vi snakke om renten :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
ah okay =) jamen er det over en periode kan det også findes ud af :)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)