Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til inddrivelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, skal høre om der ikke sidder en som kan give mig et spor, måske hjælp.. Vi havde for nogen tid siden en kunde der var meget utilfreds, med en opgave, efter nogen tid modtog jeg så en skrivelse fra hans advokat, jeg svarede på denne skrivelse, iht det der var oplyst i tilbudet, og afsluttede med at skrive hvis jeg ikke hørte noget inden udgangen af uge 32 ville jeg forstå at hans klient ville betale det fulde beløb.

Vi har intet hørt, så mener den ligger lige til højre foden at bede om pengene, for de har ikke gjort indsigelse, efter modtagelse af mit brev, med svar.

Tænker jeg rigtigt eller forkert..:-)

På forhånd tak.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PCB :
for de har ikke gjort indsigelse, efter modtagelse af mit brev, med svar.

Er brevet modtaget? Sendt rekommanderet?

Du skal sende en rykker på beløbet.

Efter fristen, kan du oprette en inkassosag. Men forbered dig på lang ekspeditionstid. Jeg indleverede en sag i marts 2018, nu skriver vi august så 3 måneder er overskredet. Da jeg forespurgte om der kom et yderligere retsafgiftsgebyr, fik jeg et totalt ubrugeligt svar. Vedkommende er højtplaceret i Fogedretten, så jeg via google.dk, svarede: "Det ved jeg ikke", da jeg meddelte at det svar var ubrugeligt modtog jeg et andet: "Det regner jeg ikke med".

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)