Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler idéen, evt. søgen efter partnermulighed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Jeg går med nogle overvejelser om at komme ind i iværksætteri. Dog ville jeg kun kunne arbejde i fritiden indtil andet giver mening, da jeg skal vedligeholde mit fuldtidsjob som Salgschef i en mindre virksomhed.

Jeg har lysten til at prøve at arbejde med et startup, men sidder ikke inde med den rette idé. Derfor tænkte jeg om der er et bestemt sted man ville kunne kigge efter folk som sidder med idéen men søger partnere til at komme igang?
Tænker ikke her på personer der søger kapital, men evt. nogen der er tekniske og har en idé, men mangler en person som er mere forretningsminded som eksempel.

Ville sætte pris på hvis nogen kunne lede mig det rette sted hen!

Skal siges jeg er 23 år gammel, og derfor ikke kommer med flere års erfaring i rygsækken.
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne måske godt bruge en som dig. Ring til mig på 31 35 51 57, så kan vi snakke om mulighedene

 

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mhansen_Business:
Hej Alle.

Jeg går med nogle overvejelser om at komme ind i iværksætteri. Dog ville jeg kun kunne arbejde i fritiden indtil andet giver mening, da jeg skal vedligeholde mit fuldtidsjob som Salgschef i en mindre virksomhed.

Jeg har lysten til at prøve at arbejde med et startup, men sidder ikke inde med den rette idé. Derfor tænkte jeg om der er et bestemt sted man ville kunne kigge efter folk som sidder med idéen men søger partnere til at komme igang?
Tænker ikke her på personer der søger kapital, men evt. nogen der er tekniske og har en idé, men mangler en person som er mere forretningsminded som eksempel.

Ville sætte pris på hvis nogen kunne lede mig det rette sted hen!

Skal siges jeg er 23 år gammel, og derfor ikke kommer med flere års erfaring i rygsækken.

Mhansen_Business:
Hej Alle.

Jeg går med nogle overvejelser om at komme ind i iværksætteri. Dog ville jeg kun kunne arbejde i fritiden indtil andet giver mening, da jeg skal vedligeholde mit fuldtidsjob som Salgschef i en mindre virksomhed.

Jeg har lysten til at prøve at arbejde med et startup, men sidder ikke inde med den rette idé. Derfor tænkte jeg om der er et bestemt sted man ville kunne kigge efter folk som sidder med idéen men søger partnere til at komme igang?
Tænker ikke her på personer der søger kapital, men evt. nogen der er tekniske og har en idé, men mangler en person som er mere forretningsminded som eksempel.

Ville sætte pris på hvis nogen kunne lede mig det rette sted hen!

Skal siges jeg er 23 år gammel, og derfor ikke kommer med flere års erfaring i rygsækken.

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mange års erfaring i rygsækken. Du kan skrive til mig på dandedenroth@hotmail.com, så kan vi fortsætte korrespondancen derfra.

Mvh Dan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)