Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undskyld jeg spørger.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man handler finansielle instrumenter tæller det så som omsætning? Dvs. hvis jeg køber en CFD for $100,000 har jeg så omsat for $100,000? Grunden til jeg spørger er fordi jeg har en PMV på nuværende tidspunkt, men er i tvivl om den skal moms registreres hvis jeg begynder at trade på dens vejne.

Desuden, hvis jeg skyder $10,000 ind i virksomheden vil det så tælle som omsætning på en eller anden måde og jeg vil skulle momsregistreres? På forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej - veksling fra DKK til hvad som helst andet er som jo ikke noget der giver omsætning. Det giver for mig ikke mening at købe CFD eller andet i et PMV - det vil givet blive set som del af private og ikke af PMV som virksomhed - og skattemæssigt osv gør det ingen som helst forskel - gevinst og tab vil være din personlige

Også nej til at indskud skulle være omsætning men man skyder jo slet ikke noget ind i personlig virksomhed - den er fuldstændigt det samme som en selv hvad penge angår. Man kan bruge mellemregning men det er alt og det er ikke som at skyde penge ind i f.eks et selskab

Læs evt http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html som giver dig letlæst forståelse af PMV og enkeltmands og moms og skat i den forbindelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)