Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor der er knivskarp i moms / fakturerings lovgivningen samt håndtering af kontante B2C overførsler.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Efter at have fået en afvisning fra Ageras, forsøger jeg mig lige her i junglen af revisorer. Jeg søger en revisor der er knivskarp i moms / fakturerings lovgivningen samt håndtering af kontante B2C overførsler. 

Jeg har en håndfuld spørgsmål som jeg ønsker at få afklaret, og som jeg gerne vil betale en skilling for at få svar på.

Jeg har ikke haft erfaring med en revisor før, så jeg synes det er lidt svært at vælge i blandt dem der popper op på google

Mvh. Christian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor stiller du ikke spørgsmålene her?

Vælger du at bruge en revisor så husk i øvrigt  på at ”Revisor” er ikke en beskyttet titel, og det betyder at alle kan kalde sig revisor uden at have en uddannelse. Vælg derfor altid en godkendt eller statsautoriseret revisor,

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Det vil jeg huske på. Tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme.

Men du svarede ikke på hvorfor du ikke stiller spørgsmålene her - det er jo helt gratis ;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før forsøgt at få svar på andre spørgsmål her inde, hvor der selvfølgelig har været gode svar men også mange negativt ladede og modsigende svar. Derfor vil jeg hellere betale en skilling til en fagmand og så være 100% sikker.

mvh. Christian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klatzen

Jeg kan sagtens følge dig, der er nogle få her der ved hvad de taler om, resten gør desværre ikke. 

jeg har hørt godt om følgende revisore:

Asset Revision ( Søren Hjarsø)

NærRevision (Jørgen Krøyer )

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis !.

Jeg takker for anbefalingerne og giver dem et kig :-)

mvh. Christian

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg er registret revisor, og kan naturligvis hjælpe dig med dine spørgsmål.

Vi giver altid første møde/telefonmøde gratis, da vi dermed får afklaret en masse ting fra starten af, uden at det koster noget. Hvis man så efterfølgende ønsker at være kunde, så er man naturligvis velkommen.

Så du kan bare give mig et kald på 50503460, så får vi ordnet det.

Mvh. Anders

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders !

Tak for svar.

Jeg har lige for 10 minutter siden taget kontakt til en anden, lykkedes det ikke vil jeg give dig et kald.

Mvh. Christian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)