Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring til lærere (Folke + gym)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal målrette lærere - er der nogen med erfaring inden for dette, der har gode råd til kanaler og andre ting?

Produkt: app

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

søger gode råd om alt til denne målgruppe :)

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere arbejdet i marketingafdelingen på en af landets største skoler, og jeg vil varmt anbefale dig, at kontakte skolernes marketingafdelinger, hvis de altså har en. De er ofte til at tale med, og er typisk skolens nervesystem hvad angår videregivning af informationer. Hvis din app kan hjælpe deres undervisere på en sådan måde at det gavner skolen, så vil det selvfølgelig være et kæmpe plus. 

Hvis du vil målrette undervisere, så kan du selvfølgelig også målrette dem på stillinger via Facebook.

Brug for hjælp til online markedsføring? Send en mail til kontakt@waymedia.dk 

[Facebook Annoncering] [SEO] [VIDEO]

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Tak for svar

Vidste faktisk ikke at skoler havde sådan en afdeling! Men det må jeg se på - takker!

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme i direkte kontakt via fagforeningernes medlemsblade. De har altid reklamer med nyt undervisningsmateriale.

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk et godt råd!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Din opgave er en smule op ad bakke, for det er i virkeligheden de færreste skoler der har en marketingsafdeling/marketingsansvarlig eller bare noget der ligner dette.
Det er typisk noget der lander på kontoret hvor en sekretær smider 99% af dette ud (fysisk materiale) eller det ryger i spamboksen.

Din udfordring er at du ikke har adgang til de enkelte skolers intra, lærernes mail og at du så heller ikke må målrette dit materiale til dem digital uden forudgående accept.

Men et lille tip kan være dansklærerforeningen. Se om du ikke kan find en åbning gennem dem da de er en af de kanaler som der bliver lyttet til og set.

En lille ting jeg gennem tiden har lært, er at det materiale du skal bruge for at få en fod i døren skal være godt. De bliver til daglig bombarderet med alle mulige ting af ofte dårlig kvalitet, så skal du skille dig ud så er noget grafisk flot med en ordentlig kvalitet vejen frem.

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - cool svar! tak :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tommyanders212:
Jeg skal målrette lærere

Laver du en gætteleg ? 

Alt efter hvilken arbejdsområde de har, lige så mange veje er der til at hitte dem en oplysning. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg underviser selv på en handelsskole, og jeg kan kun bekræfte at det ikke er ligetil at trænge igennem med et bredt budskab.

Der bliver af og til sendt pakker med markedsføringsmaterialer hvor der står 'til læreværelset' på pakken.

Det ender også på læreværelset - i bunken sammen med alle de andre aviser, brochurere osv.

Hvis du virklelig skal slå igennem, skal du have noget der giver værdi i dagligdagen - altså en løsning der gør livet som underviser lettere.

Fx en app, en god vejledning, PDF filer til print - hvis det fungerer kan det gå viralt i lærekredse.

dbh

Lars

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)