Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside eller App

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Jeg håber at der er nogle der kan svare på mit spørgsmål.
Jeg har en masse tekstafsnit (personalehåndbog) som jeg gerne vil at personalet kan tilgå via mobil: Er det så en app jeg skal have lavet? Eller blot en hjemmeside med informationerne på som kan åbnes på mobilen??
Tilmeldt 23. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kapiro,

Du kan godt lave en hjemmeside hvor du skriver din personalehåndbog ind, og hvor den også kan åbnes på telefonen.

Er det noget specifikt i henhold til hjemmesider eller priser som du søger?
Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kapiro..

Det kommer an på din tilgang.

En offline app, gør at dine "læsere" ikke bruger data når de tilgår personalehåndbogen. (Opdatering af indhold bliver dog dyrere da appen skal opdateres, når nyt indhold skal indsættes)

En online app, gør at dine "læsere" forbruger  data når appen henter de nye informationer mht. personalehåndbogen. Det vil gøre det nemmere at oprette/redigere indhold fra administrator side (Denne løsning kan dog blive dyrere i første gangs omkostninger)

En hjemmeside kan nemt redigeres og tilføjes nyt, uden brug af IT kyndige, dine "læsere" vil dog forbruge data. (Den billigste løsning)

Skriv endelig hvis du kunne tænke dig at høre mere om, hvordan Pineapple Developers kan hjælpe dig godt på vej med personalehåndbogen.

Tilmeldt 23. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Nja, jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvornår en app er "nødvendig :)
Tilmeldt 23. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak :)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, 

Hvorvidt om en app er nødvendig, er afhængig af din tilgang til problematikken og dine muligheder. Der findes desværre ikke en magisk ligning for det ene og det andet.

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Bluebell ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kapiro, 

Jeg kan sagtens forstå dine overvejelser og er egentlig enig i, at det er dine behov der afgører, hvad der er det rigtige for dig. 

I mine øjne er det primært et spørgsmål om, hvor vidt du skal vælge en native eller web app. Jeg ville udelukkende gå app-vejen, medmindre økonomien gør det umuligt. Specielt når du selv nævner, at de ansatte skal kunne tilgå personalehåndbogen via mobilen. 

Det er efterhånden en gammeldags tankegang at udvikle hjemmesider, hvis det primære formål er nem adgang fra mobilen. Jeg kan i hvert fald ikke se det kan være motiveret af andet, end man går efter den absolut billigste løsning (med de begrænsninger det indebærer).

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok vælge en responsive hjemmeside til en Personale håndbog, og det er der 2. Gode grunde til.
1. Intet bavl med at få dem smidt ud på forskellige app stores.
2. Alle har da masser af data i deres mobil abonnement
3. Det kan jo udvikles for ingen penge bare en Wordpress side med et responsive tema. Kunne jo da eksempelvis gøre det...

Tilmeldt 22. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Lurks in the dark har en rigtig god pointe med punkt nr. 3.
En god hjemmeside (som i øvrigt kan opføre sig som en app), kan med stor sandsynlighed udføres langt hurtigere og billigere, med minimum lige så god en oplevelse for jeres ansatte.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)