Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny IT Virksomhed med frie løsninger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Nu har jeg snart været i gang i et par måneder, og jeg synes selv jeg nærmer mig målet!

Jeg går i gang d. 1 oktober som selvstændig erhvervsdrivende, og dertil har jeg selvfølgelig lavet mig en hjemmeside (selvfølgelig i WordPress med en Woocommerce shop). Dog vil jeg ikke koncentrer mig om direkte online salg, dog vil jeg gerne kunne præsenterer et par af mine "Niche" produkter.

Jeg står måske mangler lidt inspiration, af en IT-Konsulent... hvad mener I der mangles af informationer?

Jeg mangler lige at løbe hele hjemmesiden igennem med min kone, så vi kan få rettet de grammatiske fejl og stavefejl... så det skal I ikke kommenterer hvis I falder over nogen. Jeg ved godt at siden kan være lidt langsom, men flytter den over på en ny server MEGET snart... Gigahost Sucks.

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, jeg har kun kigget på din linux side og kun lige skimtet den igennem 

For det første mangler der en side/et logo fra wine (hedder det vist den der windows emulator) på din linux side.

For det andet så kunne det være måske være rart for dine besøgende at vide at det er ubuntu linux du fører.

Det var så lige mine 2 cents...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurks in the dark - bruger nu Linux Mint... ikke Ubuntu, men tak for indlægget.

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Lad mig lige starte med at sige jeg syntes meget godt om dit logo og det visuelle udtryk på siden. Når det positive sandkorn er strøet vil jeg komme til kernen; Jeg plejer at sige til min kunder at de skal have besvaret 2 spørgsmål inden for de første par sekunder, efter at den besøgende er landet på siden. De 2 spørgsmål er:

Hvilket problem løser du for kunden og hvordan?

Jeg har ikke scrollet på din side endnu og min første tanke er jeg har ingen anelse om hvad i laver eller hvad i potentielt løser for mig, det eneste jeg kan sige er at det er noget med IT at gøre.

Det næste jeg tænker er at du har en pil hvor du skal se mere som peger på hjørnet af siden (tilmeld peger den på en cookie politik) hvilket måske er lidt sært? (screenshot: http://prntscr.com/knab9w )

Da jeg skrev ovenstående uden at scrolle faldt jeg også at når man har stået på siden i et stykke tid stopper slideren i toppen af siden og ender på en blank, det ser måske ikke super prof ud.

Jeg scroller nu og her bleiver det 1 spørgsmål, jeg manglede svar på før, besvaret. Du har endnu ikke fortalt mig hvad problem du løser for mig endnu. Men nu ved jeg hvad du leverer. Det er ikke optimalt at du først gør det her, du har mistet en god procentdel af dine besøgende på nuværende tidspunkt.

Jeg er som de fleste potentielle kunder stoppet med at scrolle på nuværende tidspunkt.

Du skal, efter min mening, spole lidt tilbage og starte forfra, besvare følgende spørgsmål: Hvilket problem løser du for kunden og hvordan. Når du har besvaret det kan du fortsætte med næste spørgsmål, hvorfor skal de købe din løsning og ikke konkurrentens?

Jeg vil anbefale bogen "Start With Why" af Simon Sinek du kan høre lidt fra ham her: https://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action

Når jeg nu har givet dig ovenstående øretæve, så vil jeg også sige noget positivt: Jeg kan godt lide at din side ikke er tung men føles luftig og let at fordøje. Du drukner ikke i tekst og jeg tror at den har potentiale.

Håber at du kan bruge mine tanker til noget og hvis du beslutter dig for at ville høre flere af mine tanker er du naturligvis meget velkommen til at kontakte mig. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Jeg er godt tilfreds med et par øretæver - ellers ville jeg jo heller ikke spørge om gode råd Wink

Jeg vil give mig til at omformulerer min forside, så kunderne får kastet i hovedet hvad JEG kan gøre for DEM! Det er tit man bliver blind på sine egne tekster og indhold... kender jeg selv når jeg kigger på mine kunders hjemmesider.

Endnu en gang - 10000 takker René - elsker konstruktiv kritik!

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Glad for at du tog imod kritikken med god mod og glad for at jeg kunne hjælpe, :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der blevet rettet lidt til - men der er godt nok lang vej endnu.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)