Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der laver salgsside på facebook og Instagram!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der kan lave professionel salgsside på facebook og Instagram til salg af mærke tøj.

Jeg vil ikke have noget website til at starte med da mængden af vare er begrænsede og der hele tiden vil komme nye vare og mindre partier. Dvs jeg ikke vil have noget stort lager men derimod få men dyre vare.
Dette startes som et bijob da jeg ikke oceaner af tid, til at kunne adminstrere en større virksomhed.

Vil også gerne have lidt råd og vejledning til hvordan salg gennem sociale medier foregår.
Hvilke krav er der?


Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. 

Du spørger til hvilke krav der er. For det første skal du altid hjælpe dine kunder. OG... Ja naturligvis skal du det, men det er her den svipser for mange. Du skal være rigtig dygtig til at give et udbytte med en virkelig rammende tekst. Derfor er det også bedst for mange at have en partner indenfor dette felt, således de kan koncentrere sig om kerneforretningen imens. 

Facebook her en step by step vejledning her: https://da-dk.facebook.com/business/help/912190892201033?helpref=page_content

Her kan du se hvad jeg tilbyder - Husk at vi altid kan lave en skræddersyet løsning præcis til din forretning, men så har du et overblik fra mig: 

http://ks-onlinemarketing.dk/aktiv-nu-med-dit-firma-paa-de-sociale-medier-her-er-priser-og-loesninger/

Du er velkommen til at kontakte mig for nærmere.

De bedste hilsner fra

Kristina

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din besked Kristina!

Du kunne godt være den rette person for mig til opstart af min virksomhed.
Jeg har sikkert mange spørgsmål som jeg håber du kan svare mig på så jeg kommer godt med fra start!

Har du en mail eller andet hvor vi kan skrives ved i første omgang.

Mvh David

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Det er fedt at du er interesseret i at gå ind i salg - men jeg bliver faktisk skubbet tilbage her, da det ses tydeligt, at du ikke går hel-hjertet ind i processen, hvilket kan resultere i at du allerede midt i processen vil springe fra.

Jeg vil derfor anbefale dig at bruge google og søge selv efter metoden til at starte op, da du skræmmer potentielle kunder væk, hvis du ikke er på, fra starten. 

Blot en anbefaling herfra, og samme tid kan du mærke efter, om det er noget du vil fortsætte med, uden at have postet dumme penge efter en som kan hjælpe dig :)

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Vi kan sagtens hjælpe dig med design og teknik, så din side kommer til at udstråle det udtryk du ønsker. Hvis det er noget vi skal sludre mere om er du velkommen til at kontakte os. Du kan snuse lidt om hvem webnørderne er her webnørd.dk

Håber at høre fra dig og held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt forstå du har den tanke. Men nej sådan er det ikke.

Fordi det er et bi-job til at starte med betyder det ikke at jeg ikke går helhjertet ind i det.

Men jeg siger ikke mit job op for at starte dette da jeg på nuværende tidspunkt ikke kan sige hvor meget jeg ville kunne omsætte for og har trodsalt udgifter der skal betales.

Og hvis du tænker at det er fordi jeg ikke vil have et website så har jeg tænkt over det og fandt frem til at jeg ikke behøver det og det ville ikke ændre på mit salg på nuværende tidspunkt. Jeg ser det meget moderne at folk køber ting og sager gennem facebook og Instagram idag og der bliver dagligt brugt adskillige timer pr. Individ på disse sider. Så gør man sig synlig her, er der massere af kunder at hente, især unge som er min målgruppe.
Jeg kommer til at sælge vare med høj fortjeneste og gode besparelser i forhold til andre. Bygger det stille og roligt op så jeg får et solidt fundament og så må tiden vise hvad der kommer til at ske.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)