Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Jeg har inden sommeren overtaget en webshop (Shopify), hvor jeg sælger undertøj til gravide / mødre. Projektet er et "learning by doing" projekt, lidt der hvor andre starter til zumba eller pileflet, så synes jeg det er sjovere at starte til "lær alt selv" om momsafregning, marketing, SEO, Google Ads, So Me og iværksætteri Wink

Der er ikke foretaget meget arbejde med SEO på siden, så dette er jeg så småt i gang med på egen hånd, sideløbende med linkbuilding. Ligeledes er der ændret lidt i temaet, tilpasset lidt i menuerne, produktsider mv. men ikke den helt store renovering (endnu).

Jeg har en masse tanker og ideer på min to do liste, men inden jeg laver det helt store, kunne jeg godt tænke mig nogle kommentarer fra nogle af jer dygtige iværksættere, så  jeg kan prioritere min tid, og indsats. Jeg går efter de lavest hængende frugter først, så måske skal jeg sætte en indsats ind helt andre steder end jeg selv umiddelbart tror :-)

Tjek min shop ud www.mammawear.dk

Jeg glæder mig til at høre jeres kommentarer, små som store, kritiske som usaglige, flæbede som rosende, selvfede og løftede pegefingre, gode ideer og rap og nallerne; alt er værdsat!

På forhånd tak :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jamen tillykke med din nye Webshop - den skal du nok få en masse glade af.

Sådan lige set med et halvt øje - så er der en del SEO-mæssige fejl og mangler jeg vil anbefale dig at få en ekspert til at kigge på, det er lige fra Titlerne, teksterne og det lidt mere langhåret.

Så synes jeg måske at menu'en på computeren ude i venstre side virker MEGET gammeldags, man skal scolle, hvis man ikke kan se alle punkterne.

Ellers er den jo nem at finde rundt i - selv jeg som mand kan finde ud af hvordan den hænger sammen.

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for din tid, og dit svar.

Jeg er godt klar over der er noget arbejde med tekster og titler. Ind til videre har jeg kun kort tilføjet en del tekst på produktsider og kategorier, men slet ikke noget struktureret arbejde. 

Da det er mit eget learning by doing projekt, vil jeg helst lave alt selv, inkluderet SEO, som jeg bestemt ikke har haft meget forstand på, ind til jeg nu læser side op og side ned af gode råd. Det tager måske tid, men tid har jeg heldigvis nok af (i modsætning til penge til at hyre et firma til at lave SEO, som jeg ikke har ubegrænset af Skype-Smile )

På et tidspunkt er jeg måske blevet klog nok, til at jeg får en mere struktureret tilgang til det, og kan få alle titler og tekster rettet ordentlig fra start til slut. 

Jeg havde ikke tænkt over menuen i siden fra computer, jeg har haft mest fokus på mobil, som langt de fleste kunder bruger på min side. Jeg kan godt se det ikke er helt så praktisk. Så den ryger på min to do liste :-) 

Endnu en gang tak for din tid Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan sagtens komme langt med SEO på egen hånd. Kan anbefale denne bog til at komme i gang med: https://www.seo-lex.dk/

/Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Tak for tip, det vil jeg kigge på. Jeg har brugt Analyze Me, for at se "hvor galt det står til" her i starten, og rettet lidt til løbende efter de anbefalinger der foreligger der. Jeg formoder det er lidt det samme, men jeg vil gerne prøve det af, og se hvad den side rapporterer :-) 

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for svar, og anbefaling af læsning. Har du selv benyttet dig af bogen, siden du anbefaler lige den?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Ja, jeg startede vores shop som sælger tøj for ca. 3 år siden, hvor seolex gav mig en god idé om hvad der var op og ned.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)