Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme hjemmeside i forskellige lande?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har i noget tid arbejdet på min nye hjemmeside TestAvisen.dk 

Det er min første hjemmeside som jeg ønsker også skal eksistere i andre lande eksempelvis Sverige & Findland.

Det er de samme indlæg som jeg ønsker at skrive i de forskellige lande, men det skal være selvstændige hjemmesider.

Mit spørgsmål er derfor hvordan kan jeg lettest muligt i fremtiden, "kopiere mine indlæg" over til de andre udlandske hjemmesider. 

Hjemmesiden er opbygget i wordpress/elementer.

Jeg søger ikke hjælp til at få hjemmesiden flyttet til udlandske domæner, men blot hvordan man lettest muligt skriver et indlæg på en af siderne og får det kopieret over til de andre hjemmesider.

Håber at i forstår og kan hjælpe, på forhånd tusinde tak


Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal vel ikke kopiere dine danske tekster over på Svenske og Finske sider ?

De skal vel være på svensk og finsk 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Clausen:

Det er min første hjemmeside som jeg ønsker også skal eksistere i andre lande eksempelvis Sverige & Findland.

Det er de samme indlæg som jeg ønsker at skrive i de forskellige lande, men det skal være selvstændige hjemmesider.

Mit spørgsmål er derfor hvordan kan jeg lettest muligt i fremtiden, "kopiere mine indlæg" over til de andre udlandske hjemmesider. 

Hjemmesiden er opbygget i wordpress/elementer.

Hej Nicolai.

Du bruger WPML translation plugin, hvor du har en website, men du kan oversætte til ligeså mange sprog, som du ønsker.

Du skifter sprog via en flag i menuen.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)