Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - nogle anbefalinger?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude!

Jeg tænker det er på tide jeg får oprettet mig en hjemmeside, jeg har en masse ideer, men jeg har brug for nogen der giver mig en all in løsning med tekster og det hele.

Jeg må indrømme jeg måske overveje Danaweb en del, da de giver en komplet løsning til forholdsvis lidt penge, bliver naturligvis lidt omkosteligt hvis de hoster den i ti år.

Jeg har hjemmesider der kan samles inspiration fra, samme branche, men kunne også godt tænke mig at hjemmesiden blev opgraderet med tiden, til online booking af fragt osv.

Er der nogen der har nogle forslag til nogen der kan give mig en løsning? Mangler i info hører jeg gerne.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke danaweb..
Mener du hjemmeside elle webshop ?
Hvad er dit budget ?
Har du selv evner ind en for web så du kan bagefter kan lave noget selv?
Når siden er lavet hvaså ?
Hvad skal du bruge den til?




Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derinde ;-)

Det bliver nok svært at finde en der kan levere hele pakken i samme kvalitet.

Jeg kan hjælpe dig med teksterne. Jeg er kendt for at skrive klare tekster der bliver læst :-)

– ErikCool

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt hjælpe dig med hjemmesiden og booking. Send mig en PM så kan vi tage den derfra

 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Ikke danaweb..
Mener du hjemmeside elle webshop ?
Hvad er dit budget ?
Har du selv evner ind en for web så du kan bagefter kan lave noget selv?
Når siden er lavet hvaså ?
Hvad skal du bruge den til?



Ikke danaweb siger du, med hvilken begrundelse? Vi benytter danaweb i en anden virksomhed jeg er en del af, og det står bare stille, men vi har ret gode google placeringer, så jeg kan ikke brokke mig der.

Mit budget er et vidt begreb og som sådan underordnet, først og fremmest har jeg brug for en hjemmeside der repræsentere min virksomhed, dette koster naturligvis ikke alverden. MEN altså får jeg en hjemmeside med booking osv. er jeg naturligvis også villig til at betale for det. 

Jeg kan lave NUL selv, mine evner er desværre andre steder, for ikke at sige interesser også, så har brug for en der kan levere det komplet til os.

Den skal vel primært bruges til at folk kan se hvem vi er, og som sagt med tiden vil jeg gerne folk kan booke online. Kan så gå hen og være en webshop.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke danaweb pga mange indlæg bl.a på Amino om at det ikke er fantastisk. De lover en masse men når underskriften er sat ser det anderledes ud.

Plus hvis du ønsker at udvide / udvikle din side som du skriver er du låst til dem.. og hvis du vil have din side flyttet er det vist også svært at arbejde sammen med dem.
Alt i alt kan de blive en dyr fornøjelse.

Anbefaler Wordpress da du her er fri. Hvis du bliver uvenner med en udvikler er der 1000 af andre som kan tage over.
EN Wordpress side kan udvides til næsten hvad du ønsker og er som regel nemt og billigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi vil meget gerne være behjælpelig med udvikling og eventuelt hosting af din side.

Vi laver responsive og moderne WordPress hjemmesider, hvorpå der kan tilføjes mulighed for booking og e-handel eller lignende på et senere tidspunkt.

Vil du fremsende en mail eller et tlf. nummer til mathias@codafweb.dk så kan vi tage en kort samtale om dit projekt?

De bedste web hilsner,

Mathias J.

www.codafweb.dk

Tilmeldt 1. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære ColaflaskeN 


Vi vil meget gerne byde ind hos FohlmannSejer. Vi tilbyder skræddersyede full-service løsninger, som bliver designet og skaleret op i Invision/Adobe XD. 
Dermed får vi styr på hvordan UX skal fungere på siden, og dette vil vi først og fremmest fremsende til dig - efter approval vil det blive integreret i en WP løsning, som ikke er baseret på et tema eller lignende: 100% skræddersyet og ikke mindst originalt.  

Vi er et 'joint-venture' lignende selskab, som for nyligt slåede rod, da vi havde til opgave at levere et oplæg iht. Branding / Webdesign til FC Nordsjælland. Siden hen har vi haft samarbejder på et globalt plan til eksempelvis MindArk PE AB samt Green Fund Finance AB. 

http://greenfundfinance.org/ - designet: https://xd.adobe.com/view/6645c65f-6c77-4a6a-5aaf-426d8d327870-1074/?hints=off 

Jeg har endvidere vedhæftet tre designs som er lavet til hhv. FC Nordsjælland, AnyLedger i Tyskland og Supsou i Esbjerg. 

Skal vi tage en telefonisk samtale? +45 26 39 59 06 


Vh.
Mark

// CWO of FohlmannSejer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden evt. kundehungrende firmaer befynder at selvpromovere sig herinde så blev der spurgt om anbefalinger. Man KAN ikke anbefale sig selv for så vil tråden hurtigt drukne og trådstarter vil sinkert miste overblikket.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Inden evt. kundehungrende firmaer befynder at selvpromovere sig herinde så blev der spurgt om anbefalinger. Man KAN ikke anbefale sig selv for så vil tråden hurtigt drukne og trådstarter vil sinkert miste overblikket.

Niels du har bestemt ret - jeg kunne rigtigt godt bruge nogle erfaringer! Men jeg er omvendt også glad for de inputs jeg får - men jeg har brug for referencer, hvis man ingen har behøver man faktisk ikke skrive, det har alle nu alligevel haft :-)

Men ja gerne nogle inputs med reele erfaringer.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)