Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - nogle anbefalinger?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige at der stod anbefalinger.. Det må du undskylde Niels - vi er ikke ude på at opsnappe kunder, men blot hjælpe til der hvor der er efterspørgsel. Referencer ses ovenfor. 

God aften begge ! 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ColaflaskeN, 

Du kunne måske overveje en WP løsning hvor du selv laver designet.

Eks. med et naked WP theme, kræver bare at du sætter dig lidt ind i CSS...

Som slet ikke er svært, da der findes en milliard tutorials på nettet...

Bare husk at det skal være CSS3 for at du kan lave det responsive osv...

 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Fohlmann:

Jeg glemte lige at der stod anbefalinger.. Det må du undskylde Niels - vi er ikke ude på at opsnappe kunder, men blot hjælpe til der hvor der er efterspørgsel. Referencer ses ovenfor. 

God aften begge ! 

Jeg sætter naturligvis pris på alle inputs der kommer samt private beskeder, det er mega fedt der er interesse for at hjælpe, og naturligvis også at tjene nogle penge, det er jo det vi er her for :-) Så jeg tager bestemt alle med i betragtning der også anbefaler dem selv! :-) Det må gøre jeg finder den helt rigtige til opgaven :-)

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Hey ColaflaskeN, 

Du kunne måske overveje en WP løsning hvor du selv laver designet.

Eks. med et naked WP theme, kræver bare at du sætter dig lidt ind i CSS...

Som slet ikke er svært, da der findes en milliard tutorials på nettet...

Bare husk at det skal være CSS3 for at du kan lave det responsive osv...

 

Min tid er bare ikke til at jeg skal forsøge mig med ting jeg ikke har forstand på. Det er her jeg ret hurtigt står af! :-) Men tak for input, men er interesseret i at betale for det rigtige stykke arbejde, til den rigtige pris :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

colaflaskeN:
Men tak for input, men er interesseret i at betale for det rigtige stykke arbejde, til den rigtige pris :-)

Lav et opslag på Amino Freelancer. Så vil du kunne få en lang række tilbud du kan vælge imellem.

Tilmeldt 1. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

colaflaskeN:

Mark Fohlmann:

Jeg glemte lige at der stod anbefalinger.. Det må du undskylde Niels - vi er ikke ude på at opsnappe kunder, men blot hjælpe til der hvor der er efterspørgsel. Referencer ses ovenfor. 

God aften begge ! 

Jeg sætter naturligvis pris på alle inputs der kommer samt private beskeder, det er mega fedt der er interesse for at hjælpe, og naturligvis også at tjene nogle penge, det er jo det vi er her for :-) Så jeg tager bestemt alle med i betragtning der også anbefaler dem selv! :-) Det må gøre jeg finder den helt rigtige til opgaven :-)

Min partner og jeg vil meget gerne byde ind på opgaven, lad os tage en uforpligtende samtale ! 
Hvis det har interesse, sender du bare en tekst på +45 2639 5906 :-) 

Jeg har foroven smidt en lille smule info + referencer.

Vh.
Mark

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)