Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel på .dk, .com, .nu og .one

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har tænkt på om der er stor forskel på hvilket domæne man køber. Alså om der er forskel på at købe .dk, .com, .nu og .one.

Som jeg ser det i google så syndes jeg kun at jeg ser .dk domæner. Kan det passe at google heller viser .dk frem for nogle af de andre eller er der bare fordi alle køber .dk domæner? 

- Mathias

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Google viser også gerne andre domæner end .dk.

Mange danske webmastere glemmer dog at tilknytte et land til deres domæne, så deres .com, .nu eller .one osv ikke er markeret som danske.

Du kan læse mere om international targeting her: https://support.google.com/webmasters/answer/6059209

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Som John skriver er det vigtigt du i de forskellige søgemaskiners webmaster værktøjer markere hvilket land du selv mener siden bør vises til. 

Er du et større brand og har du flere markeder anbefales det endvidere at gøre brug af rel="Alternate" tag, som fortæller søgemaskinerne hvilke version er dine sider der skal vises til hvilke målgrupper. 

Det kan du læse mere om her: 

https://searchenginewatch.com/sew/how-to/2232347/a-simple-guide-to-using-rel-alternate-hreflang-x

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)