Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere Domæner på samme Webhotel - Hvad bruger du ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Jeg har tænkt at købe en del (20-30) domænenavne igennem webhosting.dk


- På hvert domæne skal der laves unik SEO på (forskellige genre) 

- Ønkser at hoste alle de forskellige domæner på samme web-hotel med mulighed for at have dem alle samlet et sted (tænker det er billigst og smartest)

- Tænker at hvert domænenavn skal have en unik IP adresse, grundet kryds linkbuilding mellem de forskellige domæner.



Hvilket løsning er smartest og hvad har folk god erfaring med?


Glæder mig til at høre jeres erfaringer

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Har selv kigget på: 

Unoeuro - ser fint ud, det er dog ikke muligt at give siderene en seperat email konto
Webhosting - Kan ikke helt finde ud af om hver side får en unik IP adresse?
Surftown - ligner umildbart den bedste løsning
Gratis dns - Er ikke helt sikker på hvordan det fungere og om det overhoved giver mening. ( Fandt et ældre indlæg fra Anders Saugstrup omkring emnet)

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe, det er vigtigt det er en SEO sikker løsning. 


 




Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er min erfaring, at det koster ekstra de fleste steder for at få en dedikeret IP. 

Samtidig har jeg svært ved at tro, at du bare kan linke løs på trods af en dedikeret IP. Der skulle jo helst ikke være et mønster i det.

Bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelHHH:
Webhosting - Kan ikke helt finde ud af om hver side får en unik IP adresse?

Hej Michael

Vores system er lavet således at vi så vidt muligt prøver at give dig en (web)server du ikke er tildelt i forvejen (og dermed et andet IP) når du laver et webhotel for et givent domæne. Du kan ligeledes, efter vi har tildelt dig en server, bestille en helt anden version af PHP (og dermed en helt anden server med et andet IP), så du kan i princippet sprede dig udover ca 15-17 IP numre hvis du vælger servere der har PHP 7.0 til 7.3 (som vi har som testversion). Default tildeler vi dig en PHP 7.0 server (snart 7.2). Det er et delt IP du får som du deler med andre kunder på samme server, men vi har sjældent ret mange kunder per IP i forhold til andre udbydere.

Der er ligeledes andre muligheder som rabat på webhoteller, men det hører ikke til her på Amino, så kontakt os via vores kontaktformular hvis du har flere spørgsmål, kan vi tage den derfra.

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, 
Det tror jeg du har ret i. Meningen er at der skal laves unik SEO på hver domæne og de domæner som kommer til at have samme emne, skal linke til hinanden, men det er et helt andet emne. 

Hvad bruger du selv? 

Bedste hilsner 
Michael 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webhosting, 

Det er meget fint i lige skriver her, havde selv tænkt at prøve at sende jer en mail, da jeg tænker det også er nemmest at have det hele samlet et sted. 

Imens jeg har dig, er det muligt at købe en af jeres pakker PHP Medium eller PHP Erhverv og have alle domænenavne liggende der? eller skal man købe en pakke til hvert domænenavn?

Og efterkøber man så et Mailhotel til at give alle siderne SSL samt have mail tilknyttet domænerne?

Bedste hilsner
Michael 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelHHH:
Imens jeg har dig, er det muligt at købe en af jeres pakker PHP Medium eller PHP Erhverv og have alle domænenavne liggende der? eller skal man købe en pakke til hvert domænenavn?

Hej

Det du hentyder til der er "tilknyttede domæner", det er et produkt der blev lavet i tidernes morgen så man kunne pege xyz.com mm til xyz.dk uden at have et webhotel for xyz.com (uden mail), det er ikke det du skal bruge for du skal bruge

mail

forskellige IP (så vidt muligt)

SSL

og til det skal du have et webhotel til hvert af domænerne. De er således helt og aldeles selvstændige med forskellige servere for hver (igen, så vidt muligt). Med 30 webhoteller kan du opnå 30% rabat og med vore helt billige webhoteller er det ikke meget det koster, men det skal vi tage over e-mail direkte.

Mvh WebHosting A/S

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Inden du går i gang med den helt store PBN Masterplan, så husk at få styr på det hel basale først. 

Der er mange brand specifikke links du kan hente ude i byen inden du fylder internettet med mere eller mindre brugbare domæner for blot at linke tilbage til din egen webshop

Som et alternativ kunne du skabe linkværdigt indhold på din hovedside og herefter lave en outreach kampagne til andre sider i din niche - der er med garanti mange der gerne vil linke til dit indhold så frem det er af høj nok kvalitet. 

Jeg tjekkede lige hurtigt de andre indlæg du har lavet her på Amino og er du i Legetøjs segmentet, så kan det være en ide at hive fat i de mange mødre der blogger om deres liv, de forskellige sider der samler sjove ting at lave i weekenden eller alternativt kunne du lave et event i dit lokal område. At hoste et event kan være en god måde at få mange stærke links på. 

Det er blot mine hurtige tanker inden du kaster dig ud i et vildt PBN netværk :-)

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)