Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modstrøm og misligholdt kontrakt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

For et par måneder skiftede jeg el-leverandør (fra Modstrøm til Vindstød), og nu har jeg modtaget en mail fra Modstrøm hvor de siger at jeg skal betale dem 3.000kr, fordi jeg ikke har meldt skiftet direkte til Modstrøm. Kan de virkelig det? Jeg har skiftet leverandør før og har aldrig før oplevet at det var et problem, at det nye selskab selv sørgede for skiftet. Har været kunde hos Modstrøm i over 3 år, så burde ikke kunne være i binding. Desværre kan jeg ikke finde kontrakten. (Aftalen har været i kraft længe inden jeg overtog virksomheden, så har aldrig været inde over oprettelsen af kontrakten)

Mvh

Mvh

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JMW:
For et par måneder skiftede jeg el-leverandør

Ikke for at være fræk, eller sådan, men: du må jo have vidst at du havde en el-leverandør?

JMW:
Har været kunde hos Modstrøm i over 3 år

Har selv prøvet et andet selskab. Der var det muligt at opsige, skriftligt, 3 måneder før, ellers løb den videre til næste "3 måneder før" året efter.

Du kan jo anmode om at se kontrakten med din underskrift. Ellers bliver de ved og sælger fordringen til en af .....

Min egen aftale, blev sagt op 6 måneder før, via email og alm. brev. Disse blev påstået ikke modtaget og så blev fordring solgt til en af ....... Efter 6 korrespondancer tilbage, lykkedes det at få lukket sagen. Uden jeg skulle betale.

Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste godt at jeg havde en el-leverandør ja. Og har selv skiftet til Modstrøm i privaten for nogle år siden. Der kunne de fint selv finde ud af flytte aftalen over fra Dong uden at jeg skulle indblandes. Det er jo fløjtende ligegyldigt om det er mig eller det nye selskab der opsiger.... skulle man tro.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)