Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme ud af lejekontrakt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg håber meget at der er nogen som kan hjælpe mig. Vi er to studerende i England. Vi havde fundet to værelser hjemmefra, vi ankom i går og havde slet ikke lyst til at bo der. Det var ikke direkte beskidt men bare heller ikke rigtig rent. Det var meget større end vi var klar over og vi følte slet ikke at vi kunne bo der 2 måneder. Vi skrev derfor til dem, at vi ikke ville underskrive kontrakten og bo der. Og vi krævede selvfølgelig ikke depositummet på en uges leje tilbage. De svare så at vi har indgået en mundtlig aftale om at betale husleje for minimum 4 uger, de henviser til denne besked: Just confirming that you wished to take 2 rooms as from the 14th September for one month which is the mim stay, after this period then 48 hrs notice is required to vacate.
Double rooms are £90.00 per week which includes all bills, internet and private parking.
There is a one off payment of £10.00 for bedding, if you do not want bedding you will have to bring all your own.
If you would like to reserve two rooms we will required £180.00 payment no bedding or £20.00 extra for bedding.
Here are the bank details
Browns.

Kan vi på nogen måde kommer uden om at betale de 2270 kr. x2? For de har jo ret i at der er noget der hedder en mundtlig kontrak, men stedet levede slet ikke op til hvad vi forventede. Og vi har ikke underskrevet noget.
Mvh Frederikke

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I ærligt erkender I har sagt ja - og kendt til de betingelser så duer det ikke at komme nu og sige nej tak fordi det ikke helt var som ventet - I har jo forhindret dem i at leje ud til andre, så har I gjort det - mundtligt eller skriftligt, så synes jeg I skal léve op til det - Ellers vil det jo så kunne ende i en sag i retten, hvis udlejer vil lade det komme så langt, så det er nok mest rent moralsk, at man lever op til aftaler som man erkender at have indgået og ikke bare fortryder ud fra din beskrivelse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)