Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskiner ser root domain og index.html som 2 forskellige sider?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tog en test via sitechecker, og fik denne fejl, som jeg ville høre, om der er en som kan rette fejlen, eller forklare mig, hvordan man den rettes.

Jeg har været inde i min index.html og indsætte et canonical link til https://zenztrack.dk, men jeg får stadig nedenstående gennemgangsfejl

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon, 

Først og fremmest, så er en side som sitechecker ikke det samme som søgemaskinerne. De tjekker for en masse ting, men moderne søgemaskiner er klogere end dem. 

Det vil være en god ide for dig, at opsætte Google Search Console (Det der i gamle dage blev kaldt Webmaster tools). Herinde vil du nemlig kunne se hvordan en søgemaskine forstår din side. Du vil kunne gøre det samme for Bing og herved få to datapunkter. 

Når det så er sagt, så bruger du slet ikke din index.html fil. 

Det er en reklame for Unoeuro, som bliver vist indtil du lægger en index.php ind på dit webhotel

Det har du gjort da du installerede Wordpress, så du skal blot slette index.html (ikke index.php). 

Jeg kan se du har installeret Yoast på din wordpress installation, det plugin tager sig af det meste.

Jeg har dog bemærket at du hverken har handelsbetingelser, cookie/privatlivspolitik eller politik for tilmelding til nyhedsbrevet i footeren på din side. 

Da du på din side beder om brugernes penge, du vil gerne have dem til at købe noget, ser søgemaskinerne det som vigtigt at du har alt det basale på plads. 

Sørg derfor for, at have alle standard siderne klar. Det er også en god ide med en velskrevet og fortællende om os side. Så kan jeg som bruger se hvem jeg handler med nemlig. 

Med en side som din, hvor jeg køber en "forsikring" imod mine ting bliver væk/stjålet er det vigtigt jeg, som bruger, føler jeg kan stole på dig og have fuld tillid til dig. Du skal derfor udvise ekstra meget Autoritet og Ekspertise indenfor dit felt. 

Det bliver meget langt hvis jeg skal gå i dybden med det her på Amino, men her kan du finde en artikel der kommer med eksempler på hvordan det kan gøres: https://meetintelligo.com/blog/google-oeger-konverteringsraten

Alt muiigt held og lykke med dit koncept, det er der helt sikkert mange derude der bliver glade for! 

Ps. Jeg skriver det lige igen: Du skal IKKE slette index.php, kun index.html ;-) 

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for super svar :)


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)