Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grønlandsk skattevæsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg ville høre, om der er nogle der kan fortælle mig, om det Grønlandske skattevæsen, har myndighed til at opkræve restskat igennem det danske skattevæsen? De bliver ved med at sende mig breve, men der står intet sted i dem, at de vil opkræve dem, og bliver ved med at sætte renter på.
Det der irriterer mig ved det er, at jeg har fået det første brev 3 år efter jeg er kommet hjem, fremfor hvor der allerede er sat 800 kroner rente på.
De har sendt det med brev fremfor over eboks, så man havde en chance for at reagere på det.

På forhånd tak,

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er det du ikke bare betaler din restskat, frem for at tror du kan undslippe?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gå i din borgerservice i din kommune, her er der medarbejdere der hjælper dig med dansk skat. De må kunne hjælpe dig, når det er det danske skattevæsen der opkræver.

Venlig hilsen

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Reglerne i lov om inddrivelse af gæld til det offentlige gælder også for krav fra Grønland. Der er således ikke noget som forhindrer Grønland i at bede de danske skattemyndigheder om at opkræve gælden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)