Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Kan ikke logge ind på min WP admin fordi at URL endelsen blev slettet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Jeg har lige oprettet WP manuelt gennem one.com. Da jeg prøver at finde ud af hvorfor min side er blevet oprettet ed URL'en http://earthconversations.org/wordpress%202 , altså med "/wordpress%202" som endelse når mit domæne blot er; earthconversations.org kommer jeg til at klippe endelsen væk inder under indstillinger på WP og uheldigvis samtidigt kommer jeg til at swipe på min mus (mac) sådan at den side, jeg er på bliver skubbet ud til siden og den forrige side vises. Nu kan jeg så slet ikke få lov at logge ind på min WP admin og får selvfølgelig fejlen 404.

Jeg kan ikke oprette en tråd på wp.org da jeg heller ikke kan få lov at logge ind der. Den vil ikke godtage mit logind. Wp.com vil ikke hjælpe via deres mailsupport.

Er der nogle herinde der kan hjælpe? Er jeg helt solgt og skal starte forfra? Altså har ikke nået at opbygge noget hjemmeside af værdi, så ingen stor skade. Men skal jeg afinstallere det hele og se om jeg kan oprette en ny adgang gennem one.com- det er slet ikke sikkert jeg kan eller? Eller er der noget andet smart jeg kan gøre? Eller er der nogen der ved om jeg kan kontakte wp.org direkte med login problemer?

Hjælp, hjælp, hjælp.....

TAK!!!!!
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har lavet nogle ændringer på din WP installation har du allerede brugt mere tid på at skrive den tråd end det vil tage at installere igen. 

Når du bruger de one-click installers skal du selv vælge stien til WP, som så skal være tom eller / for roden af domænet. Hvis det først er installeret i en undermappe kan du ikke bare lige ændre url i wp-admin så det virker uden. 

Tilmeldt 2. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak stigep

Jeg har ikke brugt one-click installeren men installeret wp'en manuelt. Der var en der fortalte mig, at man ikke skulle bruge one-click installeren fordi man ikke havde fuldt SEO mulighed ved brug af dem. Ved du noget om det?

Jeg har brugt oceaner af tid på at prøve at installere den manuelt. Der gik ged i det, fordi jeg allerede havde et wordpress site og logind så det slettede jeg og så kunne jeg oprette det manuelt.



Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Nej. Lyder som en høne. Har aldrig hørt om at one-click installers skulle forringe dine SEO muligheder. 

2. Well, hvis du har installeret det manuelt har du vel uploadet hele WP via ftp? Isåfald, uden at kende dit specifikke problem, er det bare slette alt under ftp, uploade igen og åbne domænet/siden og køre installeren. Det burde ikke tage lang tid. 

Tilmeldt 2. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, jeg har desværre ikke brugt ftp da, jeg brugte one.com's egen filemanager.

Jeg prøver at slette det hele og så bruge one-click install.

Mange tak for hjælpen. stigeb :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)