Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af møbler?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at starte en webshop, hvor jeg bla. skal forhandle møbler. I den forbindelse har jeg haft lidt problemer mht. fragt! Jeg købte nogle varer privat i Jylland, men jeg kunne ikke få nogen vognmand til at hente og levere varen! Et forsikringsspørgsmål sagde de forskellige vognmænd! Er der nogen som har erfaring på området? Det er jo ikke særlig smart at sælge varer til hele landet man ikke kan leverer, og et krav om at kunderne selv skal hente vil jo reducere mine kunder kraftigt!!

MVH Charlotte 

 

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Der er en forskel, om det er privat flyttegods inkl. uemballeret møbler, det dækker normale fragtforsikringer ikke.

Men møbler som er emballeret, og som sælges i transport egnet emballage, regnes som almindelige pakker, og burde ikke give dig problemer rent fragmæssigt.

mvh.

Thomas

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja problemet er at jeg bla. opkøber gamle møbler som jeg så restaurerer og sælger. Er det nok at pakke dem rimeligt godt ind i f.eks. "bobleplastic" ? Jeg tror nu nok, at jeg foreslog en vognmand dette, men han afslog!!! Hvad gør andre i samme situation?

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte..

Vi kan måske hjælpe dig.

Vi kører en del forskelligt, men bla. møbler.

Kik på www.rene-rafn.dk, eller ring til os på 86602444. 

 Vi er beliggende centralt i jylland (Viborg).

Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej charlotte vi er to der har to 3500kg kassebil.. der er plads til 8 pl. i hver bil m/lift..

incl. godsforsikeringer m.videre.

vi har ledige biler hver weekend efter aftale så hvis vi kunne blive enige om en pris og hvis det

faldt i din interesse så vil vi da gerne høre fra dig, med henblik på en muglig aftale.

M.V.H

Nielsen-Transport (61122541) og Ahmling Transport (28773986)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)