Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svindel med Dankort - PAS PÅ

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle aminoer

Vi fik igår en del gode ordre på 3000-6000 kr. på blandet legetøj, mest lego og el-løbehjul. Vi blev noget mistænkelig da vi normalt ikke har så mange på en dag som købe så meget lego. Så vi har her til morgen forsøgt at ringe til de mobil nummere som er på ordrene og alle findes ikke.

Alle ordre var afgivet med Dankort og skulle leveres i pakkeshops, så vær på vagt !

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at du anmelder sagen til Nets, de burde kunne undersøge den. Du burde også anmelde sagen til politiet som mulig svindel.

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har vi selvfølgelig også gjort og så har vi fået aktiveret 3D secure på shoppen ( hvilke vi troede at vi allerede havde ) jeg syntes bare jeg ville advare her, når vi havde 4 forsøgt på samme dag med fire forskellige dankort. 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Politiet kan ikke tage sagen, før varen er leveret. Altså svindlet er opstået. Har lige prøvet det samme med viagogo.dk. Da billetterne ikke var forsøgt indløst/Brugt, kunne de ikke tage sagen. Først i det øjeblik jeg stod i København efter 350 km kørsel og ikke kom ind!. Så svindlerne har jo kronede dage, dog ikke dem hvor levering sker til pakkeshop, der kan politiet være når pakkerne afhentes.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)