Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

super ide

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har igennem længer tid tænkt over hvordan man kunne forhindre at alt tilbehør til en fransk hotdog lå i bunden af brødet ,altså hvordan man kunne fordele det så det ikke kun er i bunden at der er fransk dressing,det problem har jeg så løst nu men mangler selvfølig nogen der også tror på ideen.giv en melding hvis andre har det som mig og det jeg høre fra dem der står og bestiller en fransk hotdog siger altid ikke for meget så det bare ligger i bunden.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her må være den bedste idé på Amino.

Skriv mig op!

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Endeligt får vi løsningerne til de rigtige problemer! 

Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er den der altid skal prøve at finde på noget der gør livet lidt sjovere og den ting som jeg har lavet gør at jeg ikke selv skal stå og presse alt indhold ud i papiret for at spise min franske hotdog jeg ved det er en skide god ide jeg har fået men at stå som pensionist med en bøjet 5øre og ved at det her det duer sku, så bliver man skide frustreret over ikke at kunne gøre noget da der ikke er kapital til det,jeg tænker på at den ting kan laves som køb og smid væk ting eller den kan laves i et bedre matriale men hvis alle der fremstiller franske hotdog skal have en så er det rigtigt mange,derfor håber jeg selvfølig at jeg enten kan sælge ideen eller starte det op selv,men først og fremmest skal jeg have patent på den og så må vi se hvad der sker.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en fin ide.

Jeg tænker der kan være et problem. Og det er hvor nemt er det for den som skal lave den franske hotdog?

Er det noget som tager længere tid, er mere besværligt. Så tror jeg det bliver svært at sælge produktet ind til grillbare, bilka osv.

Men er det nemmere for ekspedienten at servere en fransk hotdog så burde det kunne lade sig gøre.

Tænk på en bilka hvor der står 15 i kø en lørdag middag, så skal det altså gå hurtigt med at lave franske hotdog til en 10er.

Håber du får succes, for det er et irriterende problem. Men du skal kunne sælge den på at det er nemmere for ekspedienten, og giver deres kunder en bedre oplevelse.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungerer ideen også med ketchup?

Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
ja den fungere også med ketchup remoulade sennep
Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
det tager mindre end 1 minut at lave den når brødet er varmt så det tager den normale tid at varme brødet så tager man brødet og så skal du ikke gøre mere end at severe hordogen så er min ting imellem og det tager 3 sekunder at færdiggøre den så under 4 minutter med alt fra du bestiller og til den ryger over disken.så jeg vil tro at det er ca 2 min hurtiger end på den gamle måde


Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
samtidig med at den er i brug er det muligt at ekspedere andre kunder.jeg vil lige sige at jeg har lavet en storm p model for at finde ud af om det fungere og den virker over alt forventning.jeg har det sådan at der er masser af små irreterende ting i hverdagen som ville kunne gøres nemmere men opgiver det tit fordi at man ved at det er skide svært at bla finde ud af patent osv
Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
samtidig med at den er genial så vil jeg tro at den kan komme i produktion og ud i butikker og grillbare til omkring 25kr hvilket helt sikkert vil være en pris som de fleste kan betale så kan den laves i en dyre udgave som nok kommer til at koste et par tusind da det så forgår automatisk.jeg er i gang med et firma der gerne vil lave tegningerne for mig hvis de kan få en hvis del af evt overskud når de kommer på market men han er ikke her inde så jeg tror jeg venter til patentet er i hus og finder et reelt firma der vil gi et bud på tegninger til patentet så jeg kan betale for det med det samme istedet for at sælge noget som jeg selv tror på
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)