Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokal seo i flere byer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har en lille forretning hvor jeg gerne vil lave lokal SEO, men min by og byerne omkring er ret små, så før det batter er jeg nød til at få flere byer med. Jeg tænker at jeg vil gå efter 10 bynavne i lokalområdet, men hvordan griber man det an? Skal jeg lave en underside til hver by med mit erhverv og bynavn? Der er nærmest ingen konkurrence, så tror ikke det bliver et problem, spørgsmålet går mere på hvad google siger til at jeg laver undersider til mange destinationer? 

Mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Nu siger du selv at der ikke er meget konkurrence, så du kan muligvis samle det på få sider, men min klare anbefaling ville helt klart være at have 1 side pr. by. Det er hvad Google foretrækker. Så kan du specificere hver enkelt til den specifikke by, og sikre dig at se er super relevante.
Jeg havde helt klart valgt den løsning. så vidt jeg ved vil Google vil på ingen måde straffe dig. Nærmere det modsatte.

God vind!
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Emil ret. Evt. kan du lave en underside, som du linker til fra footeren på din forside, hvor du samler de forskellige bynavne op og linker til dine /by sider. Lidt ligesom når du bygger kategorier og subkategorier op på en webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)