Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, hvilken skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en god og billig løsning til en webshop . Jeg er et lille firma. Så det må gerne være en billig løsning, samt et rimelig nemt system.
Håber på der er lidt ideer.
Mvh sara

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sara!

Det ideelle i min optik ville være at lave et Wordpresssite med Woocommerce som webshop-delen, men nu skriver du "nemt system" og billigt, så hvis du ikke er super teknisk stærk er det nok ikke den bedste løsning.

Prøv evt. at lave en shopify shop? Der kan du (for relativt små penge) få en shop der ser professionel ud og det er rimelig nemt at sætte op, selvom man ikke er teknisk stærk.

Held og lykke med det!
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver nævnt som kunne Wordpress med woocommerce være en god løsning til dig. Jeg kan godt hjælpe dig i gang med det hele hvis det skulle være. Send mig en PM, så kan vi tage den derfra

 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sara

Jeg tror du vil være bedst tjent med at lige teste de forskellige systemer der er. 

Det kan være en dyr fornøjese, at ikke have styr på alle detaljer før du vælger et webshop system.

Du kan vælge Open Source, det er WP wocommerce eller Prestashop, Magento 

Eller du kan en hosted løsning, Shopify, Dandomain, Scannet eller www.Weebio.dk som jeg arbejder med.


Man kan sige at en open source kræver lidt mere tekniks indsigt, da du selv er ansvarlig for vedligeholdelse og opdateringer af apps og plugins mm. 

Dog er du herre i eget hus, som mange nok vil sige. Det betyder at du frit kan vælge balndt tussinder af plugins og apps. Kvaliteten er dog ikke garanteret. 


En hosted webshop blive stortset vedligholdt, for dig - det er den hostede webshop, som udvikler og tilføjer nye funktioner, apps og plugins. 

Det betyder at det r den hostede webshop som bestemmer, hvornår nye plugs, apps eller funktioner bliver udviklet til systemet, så du kan bruge dem. 

Tilgengæld er det 100% den hostede webshop, som sørger for at din webshop bliver holdt opdateret. 

De hoster din webshop, sørger for at sætte din server op, de er hovedansvarlige for server, hosting og opdateringer.

Der er ikke noget klart svar på, hvad det kræver mest af dig, for det er meget op til om du er teknisk anlagt. 

Hvad dine krav er til webshop systemmet er, din økonomi og hvorhenne du forestiller dig din webshop er om 2 år fx.

DU kan gå ind på www.weeebio.dk og oprette en gratis webshop. ( se om Weebio er noget for dig )


René Weebio.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara, 

Hvis du ikke den store teknikker selv, så kan en lukket løsning være noget for dig. 

Du skal dog være opmærksom på, at du med tiden kan vokse dig ud af løsningen og det kan blive en dyr fornøjelse at skifte. 

Det er derfor vigtigt, at du allerede nu spørger dig selv: 

- Hvor er min forretning om 5 år? 

- Det system jeg har valgt, er det her om 5 år? 

- Det system jeg har valgt, kan det vokse med min forretning de næste 5 år? 

Jeg kunne skrive om dette emne i flere dage, men vil holde det kort. 

Hvis jeg var dig ville jeg vælge en OpenSource løsning som Magento. 

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte nogen penge af til at få nogle til at hjælpe mig med at udvikle webshoppen

Jeg er sikker på du er langt bedre til at finde de rigtige produkter, skrive tekster, producere videoer osv end du er til at bygge en webshop. 

Gør det du er god til og lad andre lave det de er gode til. Du bliver glad for det på den lange bane og du får en langt bedre nattesøvn ud af det :-) 

(Siger ham der har lavet webshops og reddet andres hjemmefusk når det gik i stykker de sidste 10 år :-) ) 

Rigtig god fornøjelse med din webshop og kom endelig tilbage og opdater denne forum tråd når du får din første rigtige ordre (Det er en fed følelse :-) ) 

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)