Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg - Testpersoner til mit koncept søges! Ambitioner, men kommer ikke ud over rampen....læs mere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har brug for at få testet mit nye koncept og vil høre nogen herinde kan hjælpe med at finde nogen der har lyst til at være testpersoner.

Jeg interviewer i ca. 25 min. og vedkommende skal kunne genkende sig selv i nedenstående:

Har du høje ambitioner, selvom du ikke fik en studenterhue?

Kender du det, når du virkelig synes du gør et godt stykke arbejde og gerne vil steppe op, men chefen har ikke opdaget dine fantastiske talenter? De fede opgaver løber dine kollegaer med, selvom du ved du kan løse dem – måske endda bedre?

Vil du beskrive dig selv sådan her:

- Du vil gerne være bedre til at sælge dig selv
- Der er mere gods i dig end din chef kan se.
- Dine ambitioner er højere end det du har opnået indtil nu.

Jeg kan godt forstå, hvis du synes det er svært at brænde igennem på arbejdspladsen, og jeg kan også godt se, hvor svært det er at være synlig og få de spændende opgaver eller have høje ambitioner selvom du ikke fik den der studentereksamen.

Jeg forstår dig fordi jeg har selv prøvet det, men jeg fik min drømme karriere ved stille og roligt at arbejde med mig selv. Jeg fandt ud af, hvordan jeg kunne kravle op ad stigen uden rundsave på albuerne.

Intet salg
Så har du brug for at vende tankerne med en, (eller måske frustrationerne) med en som har været i dine sko? Så lad os hjælpe hinanden. Jeg er ved at udvikle mit koncept til at løse denne udfordring, og søger derfor interview personer der kan identificere sig med overstående.
Intet salg, helt anonymt, og samtalen vil blive brugt til at lave et koncept der kan hjælpe andre som dig der står i denne situation.

Hvis du eller en i dit netværk vil bidrage til udviklingen af mit koncept, kan jeg nås på 51152371.

Tak til alle der vil hjælpe.

Mvh
Lisbeth
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)