Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge via fysiske butikker, men kunden skal signe op via vores website - best practice

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kort fortalt, så har vi en gps tracking løsning bestående af en fysisk gps tracker, samt dertilhørende adgang til en sporingsportal. Vi markedsfører og sælger løsningen online via https://zenztrack.dk

V
ores produkt vil dog kunne komplementere udvalget i en række fysiske butikker indenfor maskinhandel, byggemarkeder m.m.

Vi vil derfor gerne ind med vores produkt hos disse butikker.


Vi planlægger at gøre det på en måde, så butikken ikke skal have et varelager af fysiske trackere, men blot et udstillingseksemplar, og flyers, hvorpå der er trykt individelle rabatkoder.

Rabatkoden kan vi bruge til at spore, hvilken fysisk butik som har lavet salget, og derved give dem en provision. Kunden gives et incitament til at indtastet koden, da kunden derved opnår en rabat.

Det tricky består i, at da det er en abonnementslønsing, skal vi have kundens kreditkortoplysnigner, så vi automatisk kan hæve abonnementet hver måned.

Vi regner ikke med at butikker vil være interesseret i at stå med kunder ude i butikken, og via et forhandlerlogin, køre kunden igennem et signup flow.
Derfor anser vi rabatkode sporing som en fleksibel måde.


Er der nogen som har nogle indspark til, om det lyder som en fornuftig / ufornuftig måde at gøre det på?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)