Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

4x250 visitkort

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - skal bruge en håndfuld visitkort lidt hurtigt (dvs. gerne til tirsdag/onsdag i næste uge)

Pæn/god kvalitet - gerne "halvtykt", alm. hvidt - forestiller mig tryk på begge sider (DK/ENG).
Befinder mig i København og kan komme forbi til røre/føle -prøve, hvis det giver mening...

Jeg har et design (færdig fil som der blev trykt visitkort fra) som jeg gerne vil genbruge (og som jeg kan sende per email) - skal blot skifte adresse, navn, telefonnummer osv. ud.

Ville gerne have et sæt med "titel" og et uden (vi er foreløbigt 2 personer).

Ville endvidere være super om vi kunne komme ind i en virksomhed hvor vi relativt enkelt kan bestille flere og få til nye ansatte enkelt.

Lad høre m. pris & leveirngstid!

/Kristian

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasertryk.dk har en eller anden firmaordning, således at man kan have en skabelon i deres system og så selv blot fylde på med titel og navn og få produceret on the fly.
Om de kan nå din deadline nu her og om de lever op til din kvalitet, ved jeg så ikke.

Ellers prøv at tage fat i Jesper fra Mediamouse eller Peter fra PBtryk - de kan begge trylle med kvaliteten og i hvert fald en af dem kan nok også matche din deadline. Prismæssigt skal du dog nok regne med et lille hak opad, når du er sent ude og vil have flere varianter i små mængder.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai -> Tak for anbefalingen :)

 

Kristian -> Jeg kan med 99% garanti hjælpe dig - giv mig et kald onsdag morgen, så vi kan aftale nærmere, hvis du er interesseret.

 

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - har fundet en løsning.

 TAK!!

 /Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)