Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligner mit logo en kopi???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er i gang med at oprette en smykke virksomhed.. Jeg har derfor fået lavet det her logo, men når jeg viser det til nogen, så synes de, at det ligner lidt Sif Jakobs logo.

Så nu vil jeg høre jer, om det ligner for meget, eller om jeg gerne må bruge det som logo.

Hilsen Sara Sofie :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er to bogstaver. Dine står oveni i hinanden og hendes står ved siden af hinanden. Hendes er i øvrigt i en cirkel.

NEJ - der er ingen lighed mellem de to logoer.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Arhh, ville ikke sige det ligner nok til at skulle ændre. Det er jo samme bogstaver, men helt anden placering og opsætning af dem.
Har på det seneste set mange mene at nye virksomheders logoer ligner andres, når de overhovedet ikke gør. Forstår ikke lige hvad der sker

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner ikke, men du burde for en professionel til at rentegne det. 

Det ser meget sjusket ud

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet at komme efter i min optik. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 2. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara,

Det er sådan et fint logo. Og syntes ikke at du skal være bekymret om, at de ligner hinanden for meget.
Det er et sjovt tilfælde, at i har de samme initialer og laver det samme. Men du er kommet på et fint logo, hvor man ikke vil være i tvivl om, at der ikke er tale om kopiering af logo.

Med venlig hilsen
Carina

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint logo Sara. Personligt ville jeg nok gøre det nemmere at huske. feks lave "J" i en feks. flot rød farve. Logoet er lidt anonymt. Man kunne godt lave det mere genkendeligt.

@økonomidame.. sjov står lige og skal til at have ordnet et badeværelse. skal jeg bruge https://www.ny-emalje.dk/ eller https://badekarsmaler.dk/ 

Tilmeldt 2. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Godt input, altid godt med noget farve :) Så køber nemmere kan se forskel og ikke bliver forvirret.

@Jack - du skal være så velkommen til at bruge nedenstående link :)

Med venlig hilsen

Carina 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)